1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Youtube Spammers

Discussion in 'BlackHat Lounge' started by Gogeta, Aug 13, 2008.

  1. Gogeta

    Gogeta Power Member

    Joined:
    Jun 29, 2008
    Messages:
    524
    Likes Received:
    1,493
    Occupation:
    Internet Hustler
    I know I am a blackhatter but those youtube spammers are really pissing me off posting on my videos. Fuck you spammers :AR15firin :swordfigh
     
  2. DaveNL

    DaveNL BANNED BANNED

    Joined:
    May 9, 2007
    Messages:
    454
    Likes Received:
    411
    Karma up your ass dude. :D
     
  3. sugarpimp

    sugarpimp Registered Member

    Joined:
    Jul 17, 2008
    Messages:
    60
    Likes Received:
    54
    Location:
    Virtual World
    Yep, what goes around that comes around, I am pretty sure if you use blackhat techniques, you also sometimes pissed off other people;)
     
  4. TwistedNature

    TwistedNature Junior Member

    Joined:
    Feb 24, 2008
    Messages:
    162
    Likes Received:
    7
    Just don't read the comments. They don't really bother me much.
     
  5. RandomStuff

    RandomStuff Registered Member

    Joined:
    May 1, 2008
    Messages:
    79
    Likes Received:
    45
    LOL, I think it's totally ironic that there was a post just the other day from a guy asking how he could ATTRACT the spammers!

    http://www.blackhatworld.com/blackhat-seo/black-hat-seo/22033-how-attact-youtube-spammers.html

    Maybe you two can do some sort of trade? :D

    (sorry, I'm sure your situation sucks, but I just couldn't resist with the joke!)
     
  6. azis1234

    azis1234 Junior Member

    Joined:
    Mar 1, 2008
    Messages:
    114
    Likes Received:
    263
    sorry, i didn't know it was your video, LOL i'll stop. lol
     
  7. fsudirectory

    fsudirectory Newbie

    Joined:
    Jan 7, 2009
    Messages:
    4
    Likes Received:
    0
    HAHA Yea, ill take your spam ! For what im trying to do I dont give a shit if they spam me.
     
  8. bizcredit

    bizcredit Power Member

    Joined:
    Apr 1, 2008
    Messages:
    678
    Likes Received:
    253
    Occupation:
    blackhat
    Location:
    usa
    Home Page:
    I'll spam in all your vids, just upload them to youtube, i'll find them
     
  9. TheInternetHustler

    TheInternetHustler Regular Member

    Joined:
    May 16, 2008
    Messages:
    484
    Likes Received:
    392
    It increases your comment count, whats the problem? It really isn't annoying at all imo