1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Winning sales thread!

Discussion in 'BlackHat Lounge' started by BlueNebula, Mar 4, 2012.

  1. BlueNebula

    BlueNebula Junior Member

    Joined:
    Nov 25, 2009
    Messages:
    100
    Likes Received:
    59
    Occupation:
    Experienced Marketer and Team Leader
    Location:
    Andromeda Galaxy
    [​IMG]

    This made me laugh pretty hard while I was trolling around dp lol. :dunce:
     
    • Thanks Thanks x 1
  2. HostStage

    HostStage Jr. VIP Jr. VIP Premium Member UnGagged Attendee

    Joined:
    May 20, 2010
    Messages:
    1,774
    Likes Received:
    1,731
    Occupation:
    BHW - CEO of Webhosting Company
    Location:
    BWH from France
    Home Page:
    Is this a confess that you are a DP member ?

    You weren't trolling, you were reading as a daily fan :D
     
  3. BlueNebula

    BlueNebula Junior Member

    Joined:
    Nov 25, 2009
    Messages:
    100
    Likes Received:
    59
    Occupation:
    Experienced Marketer and Team Leader
    Location:
    Andromeda Galaxy
    LOL I am a member. I do some coding work for people there sometimes. I was purely trolling this time tho lol. Im in my boxers drinking beer and watching futurama.

    And I had to make a y u no meme lol

    [​IMG]
     
    Last edited: Mar 4, 2012
  4. howard_hughes

    howard_hughes Elite Member

    Joined:
    Jul 23, 2009
    Messages:
    5,048
    Likes Received:
    3,684
    Occupation:
    Just Another Digital Marketer!
    Location:
    "Insta Rank"
    Home Page:
    Wow So cheap, Im gonna buy 5 copies :D
     
    • Thanks Thanks x 2
  5. chad362wiley

    chad362wiley Supreme Member

    Joined:
    Dec 8, 2011
    Messages:
    1,341
    Likes Received:
    782
    Occupation:
    n/a
    Location:
    Behind you
    Home Page:
    What OS is that?
     
  6. BlueNebula

    BlueNebula Junior Member

    Joined:
    Nov 25, 2009
    Messages:
    100
    Likes Received:
    59
    Occupation:
    Experienced Marketer and Team Leader
    Location:
    Andromeda Galaxy
    Xubuntu :) I was waiting for someone to ask that haha.
     
    • Thanks Thanks x 1
  7. chad362wiley

    chad362wiley Supreme Member

    Joined:
    Dec 8, 2011
    Messages:
    1,341
    Likes Received:
    782
    Occupation:
    n/a
    Location:
    Behind you
    Home Page:
    I gotta get that lol it looks sick
     
  8. download

    download Jr. VIP Jr. VIP Premium Member

    Joined:
    May 4, 2010
    Messages:
    1,271
    Likes Received:
    712
    Location:
    USA
    I wonder if he gives review copies? :D
     
    • Thanks Thanks x 1
  9. BlueNebula

    BlueNebula Junior Member

    Joined:
    Nov 25, 2009
    Messages:
    100
    Likes Received:
    59
    Occupation:
    Experienced Marketer and Team Leader
    Location:
    Andromeda Galaxy
    LOL I was tempted to buy it just for shits and giggles and see what crap he had thrown together to make his one of a kind ebook lol
     
  10. download

    download Jr. VIP Jr. VIP Premium Member

    Joined:
    May 4, 2010
    Messages:
    1,271
    Likes Received:
    712
    Location:
    USA
    You know DP is a shitty forum when stuff like this isn't deleted by the mods. :p