1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

where to spend $500 ?

Discussion in 'BlackHat Lounge' started by Maxell, May 24, 2008.

  1. Maxell

    Maxell Regular Member

    Joined:
    May 10, 2007
    Messages:
    456
    Likes Received:
    563
    I got spare $500, and I want to invest it somewhere or may be test something, but I dont know what to do with it ? can anyone please suggest me any scheme or anything where I will invest this and get some ROI ?

    cheers
     
  2. Maxell

    Maxell Regular Member

    Joined:
    May 10, 2007
    Messages:
    456
    Likes Received:
    563
    ok - spent on a girl. wasted.. :d
     
  3. mentalist

    mentalist Jr. VIP Jr. VIP Premium Member

    Joined:
    Apr 23, 2008
    Messages:
    165
    Likes Received:
    71
    Oh my... LOL
     
  4. shaqsquash

    shaqsquash Jr. VIP Jr. VIP Premium Member

    Joined:
    Nov 17, 2007
    Messages:
    319
    Likes Received:
    1,905
    Well I was gonna say you can spend it on my upcoming method but it seems those damned craigslist 'erotic services' ads have gotten the better of you. :D
     
  5. kijkij

    kijkij Regular Member

    Joined:
    Apr 9, 2008
    Messages:
    254
    Likes Received:
    110
    Occupation:
    Teacher
    Location:
    Pandora
    Home Page:
    If you give me $500 Libertyreserve, I will give you $535 Egold. :cool:
     
  6. MontyzPython

    MontyzPython BANNED BANNED

    Joined:
    Nov 3, 2007
    Messages:
    1,317
    Likes Received:
    315
    yeah, shaq. just transferring some things around so i can do just that.

    maxell, you could have just put it right in my paypal account.

    that would have been a great investment...for me anyway. :D
     
  7. idk12

    idk12 Junior Member

    Joined:
    Mar 12, 2008
    Messages:
    166
    Likes Received:
    21

    no need for CL, when there standing on the street corner ;).
     
  8. popcrdom29

    popcrdom29 Jr. VIP Jr. VIP Premium Member

    Joined:
    May 20, 2008
    Messages:
    807
    Likes Received:
    518
    I will send you a check for $1000 and you send me a $500 money order. You are doubling your money in no time at all. I will even arrange for shipping of the money order through my own shipper. There is no risk to you at all, I promise to effect swift payment of the check. :D
     
  9. gooser898

    gooser898 Regular Member

    Joined:
    Apr 6, 2008
    Messages:
    367
    Likes Received:
    82
    Occupation:
    Not Much
    Location:
    Newcastle, Australia
    what was your ROI on your investment LOL
     
  10. Maxell

    Maxell Regular Member

    Joined:
    May 10, 2007
    Messages:
    456
    Likes Received:
    563
    haha, thats a good question :d

    well infact the ROI was great, not only that girl is my permanent friend now (without spending $500 more: LOL) but her other girl friends are cool, way more profit :D
     
  11. hotstox

    hotstox Jr. VIP Jr. VIP Premium Member

    Joined:
    Nov 14, 2007
    Messages:
    275
    Likes Received:
    86
    bad beat imo you could have gotten 5 girls for that price in CL erotic services...