1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

scary news story.

Discussion in 'BlackHat Lounge' started by MiniMe777, Jan 24, 2012.

  1. MiniMe777

    MiniMe777 Registered Member

    Joined:
    Jul 26, 2010
    Messages:
    72
    Likes Received:
    29
    Location:
    FL
  2. Roparadise

    Roparadise BANNED BANNED

    Joined:
    May 25, 2011
    Messages:
    786
    Likes Received:
    1,417
    I do not think he will end up being convicted. This is going to be very hard to convince the jury that he was under u.s. jurisdiction when running the website.

    I'm tired of media such as RT (which is a government run news company),making it seem like once he goes to the U.S. he will be sent right to a federal prison for the next 10 years.
     
    • Thanks Thanks x 1
  3. Krazy Kitty

    Krazy Kitty Regular Member

    Joined:
    Feb 11, 2008
    Messages:
    374
    Likes Received:
    154
    Occupation:
    Webmistress
    Location:
    Originally, U.S of A.
    I'm glad RT make it sound like that. In this case SHOCK tactics, sensationalism, is what we need to wake people up to the problem.
     
  4. Roparadise

    Roparadise BANNED BANNED

    Joined:
    May 25, 2011
    Messages:
    786
    Likes Received:
    1,417
    This case might actually be good for people that own .com domains. It could prove that simply owning a .com and using that .com does not mean your under U.S. jurisdiction. If it is found that it does not mean a person is under U.S. jurisdiction then it will most likely prevent this kind of charges brought against a non u.s. person again.
     
  5. JasonZ10

    JasonZ10 Regular Member

    Joined:
    Aug 28, 2010
    Messages:
    354
    Likes Received:
    242
    Location:
    Canada
    230k revenue? Wow, that's insane, especially for a tv-links site. He probably owned something similar to OV-Guide
     
  6. illfounded21

    illfounded21 Senior Member

    Joined:
    Dec 19, 2011
    Messages:
    1,152
    Likes Received:
    1,172
    Location:
    UK
    He owned TV Shack