1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Road to 100k Subscribers!

Discussion in 'YouTube' started by ToxMovies, Jan 25, 2015.

  1. ToxMovies

    ToxMovies Registered Member

    Joined:
    Nov 12, 2014
    Messages:
    64
    Likes Received:
    3
    Home Page:
    Hey guys as the title says, my goal is to have 100k subscribers within months.
    PS: I am not a noob on youtube

    Current subs: 600+

    Channel: https://www.youtube.com/channel/UCWuyUtZZAfvqwXvJkkJaHpA
    I will be more active soon and when i will i will grow very fast, if you wanna help me, watch & share my vids and like them if you are logged in.
    I could help you later in return.
     
    Last edited: Jan 25, 2015
  2. Jador

    Jador Newbie

    Joined:
    Jan 25, 2015
    Messages:
    1
    Likes Received:
    0
    I have watched all the videos and I signed , I appreciate you subscribe to it on my channel: Fuckingsounds
     
  3. ToxMovies

    ToxMovies Registered Member

    Joined:
    Nov 12, 2014
    Messages:
    64
    Likes Received:
    3
    Home Page:
    sure bro =)
    lol i got to put 15 characters
     
  4. 2DHades

    2DHades Power Member

    Joined:
    Feb 8, 2011
    Messages:
    663
    Likes Received:
    323
    Since you aer not a noob, you might want to change your channel URL to something better looking.

    good luck in your journey!
     
  5. eXampL

    eXampL Power Member

    Joined:
    Jan 24, 2015
    Messages:
    511
    Likes Received:
    368
    Good luck with your journey mate and don't forget to keep us posted
     
  6. ToxMovies

    ToxMovies Registered Member

    Joined:
    Nov 12, 2014
    Messages:
    64
    Likes Received:
    3
    Home Page:
    Sure, will do :)
     
  7. SlipAnc

    SlipAnc Regular Member

    Joined:
    Jun 4, 2013
    Messages:
    307
    Likes Received:
    88
    Gender:
    Male
    Interesting if you will manage to achieve your goal without talking in your videos :D
     
  8. Brad100

    Brad100 Supreme Member

    Joined:
    Nov 9, 2014
    Messages:
    1,348
    Likes Received:
    966
    Gender:
    Male
    Stop promoting your shit. Not a noob on YT but is trying to seek help from a forum, yeah right. Your channel would probably be screwed anyways by the competitors if you keep your link here.