1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Mailing JV

Discussion in 'Joint Ventures' started by Kastez, Apr 1, 2011.

  1. Kastez

    Kastez Jr. VIP Jr. VIP Premium Member

    Joined:
    Sep 16, 2009
    Messages:
    1,044
    Likes Received:
    164
    Location:
    Everywhere
    I can send good amount of emails per day :)

    What you need: method of promote. You give me text, email data.
    I mail and we see, can we continue working or nope.

    So, again.

    I'll mail with your creative and data. If profit is good - we'll working for a long time. If nope - than nope. All easy. No need trying scrape any shit emails and trying earn few cents. Only serious guyz with good data and good method to monetize traffic.
    PM me please.
     
  2. abdoue2004

    abdoue2004 Junior Member

    Joined:
    Aug 12, 2008
    Messages:
    152
    Likes Received:
    73
    sounds good

    but what is the guarantee if I give you method/data how can I guarantee my share
     
  3. Kastez

    Kastez Jr. VIP Jr. VIP Premium Member

    Joined:
    Sep 16, 2009
    Messages:
    1,044
    Likes Received:
    164
    Location:
    Everywhere
    For me more important stable partnership. As you see, i have many feedbacks from people.
    I have the opportunity sending good amount . Why i need lost stable partnership? I don't need few bucks, i need stable income for me and my future partners. Also if you don't believe me - you can easy input your seedmail and check this email sometimes : )
    It's easy way to see that's i don't sending any shit to your brilliant data :)
     
  4. bk071

    bk071 Jr. Executive VIP Jr. VIP Premium Member

    Joined:
    Nov 24, 2010
    Messages:
    3,104
    Likes Received:
    7,914
    Occupation:
    I don't have a job
    Location:
    .............
    How many emails can you send per day and whats the inboxing rate?

    Cheers.
     
  5. Kastez

    Kastez Jr. VIP Jr. VIP Premium Member

    Joined:
    Sep 16, 2009
    Messages:
    1,044
    Likes Received:
    164
    Location:
    Everywhere
    inbox very various. Very. All depends on text & links.
    I can send Good amount. Can't tell exactly, bcoz it's public section. If you have mills of fresh leads easy - np, we can working out this deal.
     
  6. Kastez

    Kastez Jr. VIP Jr. VIP Premium Member

    Joined:
    Sep 16, 2009
    Messages:
    1,044
    Likes Received:
    164
    Location:
    Everywhere
    Accept new offers.
     
  7. Kastez

    Kastez Jr. VIP Jr. VIP Premium Member

    Joined:
    Sep 16, 2009
    Messages:
    1,044
    Likes Received:
    164
    Location:
    Everywhere
    Bump. Plz , serious offers only.
     
  8. Knoxgates

    Knoxgates Supreme Member

    Joined:
    Aug 9, 2008
    Messages:
    1,266
    Likes Received:
    918
    Which networks you are with. Please let me know.
    Need to test something.
     
  9. Kastez

    Kastez Jr. VIP Jr. VIP Premium Member

    Joined:
    Sep 16, 2009
    Messages:
    1,044
    Likes Received:
    164
    Location:
    Everywhere
    What you wanna test? Pm me exactly your idea.
     
  10. Kastez

    Kastez Jr. VIP Jr. VIP Premium Member

    Joined:
    Sep 16, 2009
    Messages:
    1,044
    Likes Received:
    164
    Location:
    Everywhere
    bump for seriours offers.
     
  11. mohitjmehta

    mohitjmehta BANNED BANNED

    Joined:
    Sep 17, 2010
    Messages:
    1,018
    Likes Received:
    783
    PM me with answer
    i just provide quality leads ,
    you monetize it with your way
     
  12. Kastez

    Kastez Jr. VIP Jr. VIP Premium Member

    Joined:
    Sep 16, 2009
    Messages:
    1,044
    Likes Received:
    164
    Location:
    Everywhere
  13. mohitjmehta

    mohitjmehta BANNED BANNED

    Joined:
    Sep 17, 2010
    Messages:
    1,018
    Likes Received:
    783
    gimme skype
     
  14. Kastez

    Kastez Jr. VIP Jr. VIP Premium Member

    Joined:
    Sep 16, 2009
    Messages:
    1,044
    Likes Received:
    164
    Location:
    Everywhere
    mohitjmehta , msg you.
    Waiting more offers.
    Just wanna clarify... i can setup site and try to drive leads in your industry. I just need strong payout.
     
  15. Kastez

    Kastez Jr. VIP Jr. VIP Premium Member

    Joined:
    Sep 16, 2009
    Messages:
    1,044
    Likes Received:
    164
    Location:
    Everywhere
    Bump. If you're big advertiser with good offer - hit me up. Plz, no timewasters & resellers & people which wanna earn few cents doing nothing.
     
  16. Kastez

    Kastez Jr. VIP Jr. VIP Premium Member

    Joined:
    Sep 16, 2009
    Messages:
    1,044
    Likes Received:
    164
    Location:
    Everywhere
    Bump.
     
  17. m0nster

    m0nster Senior Member

    Joined:
    Oct 20, 2010
    Messages:
    1,044
    Likes Received:
    1,003
    Occupation:
    Offline Marketing
    Location:
    USA
    Have data and a few good offers, been having trouble with current partner, hit me up let's talk
     
  18. Kastez

    Kastez Jr. VIP Jr. VIP Premium Member

    Joined:
    Sep 16, 2009
    Messages:
    1,044
    Likes Received:
    164
    Location:
    Everywhere
    Bump!
    Also have my own data, need good offer, good method. It can be sales/leads deal.
     
  19. Kastez

    Kastez Jr. VIP Jr. VIP Premium Member

    Joined:
    Sep 16, 2009
    Messages:
    1,044
    Likes Received:
    164
    Location:
    Everywhere
    let's make money
     
  20. Kastez

    Kastez Jr. VIP Jr. VIP Premium Member

    Joined:
    Sep 16, 2009
    Messages:
    1,044
    Likes Received:
    164
    Location:
    Everywhere
    Still looking. Bump.