Hahahahahahah

Discussion in 'BlackHat Lounge' started by Hamstamasta, Feb 13, 2011.

  1. Hamstamasta

    Hamstamasta Regular Member

    Joined:
    Jun 16, 2010
    Messages:
    322
    Likes Received:
    121
    Occupation:
    Sitting in front of the tv pressing jr. vip money
    Location:
    United Kingdom
    Home Page:
    lol, found this from one of my fiverr orders, check how lol it is!

    Code:
    http://www.firststepsinforex.com/
     
    • Thanks Thanks x 3
  2. Chees

    Chees Regular Member

    Joined:
    Apr 16, 2010
    Messages:
    494
    Likes Received:
    152
    He actually leaned himself against a portrait of himself ?
     
  3. rabbitgirl

    rabbitgirl Regular Member

    Joined:
    May 21, 2010
    Messages:
    292
    Likes Received:
    233
    Location:
    Somewhere in the FuTuRe!
    lolzzzz
     
  4. Moto801

    Moto801 Senior Member

    Joined:
    Apr 25, 2009
    Messages:
    893
    Likes Received:
    431
    Location:
    Far away
    Holy 1990's
     
  5. Robert

    Robert Newbie

    Joined:
    Apr 18, 2008
    Messages:
    34
    Likes Received:
    60
    Location:
    US
    Ouch. That hurt my eyes. What did he use to design that site..MS Paint?

    Ahhh... The sweet look of success baabbbby!
     
    • Thanks Thanks x 1
  6. ways2012

    ways2012 Regular Member

    Joined:
    Jan 15, 2009
    Messages:
    287
    Likes Received:
    22
    I think photoshop looks just like an uglypicture but it is really funny
     
  7. ZonkDonkey

    ZonkDonkey Junior Member

    Joined:
    Dec 23, 2010
    Messages:
    149
    Likes Received:
    64
    Occupation:
    School
    Location:
    California
    haha wtf?!
     
  8. Pannkakan

    Pannkakan Newbie

    Joined:
    Jan 9, 2011
    Messages:
    23
    Likes Received:
    3
    Haha, you really would think this was made in 1993 and then never touched again but i'm afraid the horribly implemented social network icon tells a different story. Thanks for the midnight comedy :p
     
  9. saru4141

    saru4141 Regular Member

    Joined:
    Dec 30, 2009
    Messages:
    208
    Likes Received:
    30
    it's called history :D
     
  10. rever20

    rever20 Junior Member

    Joined:
    Jan 11, 2010
    Messages:
    144
    Likes Received:
    21
    Looks professional.
     
  11. Hamstamasta

    Hamstamasta Regular Member

    Joined:
    Jun 16, 2010
    Messages:
    322
    Likes Received:
    121
    Occupation:
    Sitting in front of the tv pressing jr. vip money
    Location:
    United Kingdom
    Home Page:
    it looks like he has been trying for months on youtube, and has only got 7 subscribers. wonder why :p
     
  12. dizz

    dizz Elite Member

    Joined:
    May 19, 2009
    Messages:
    2,068
    Likes Received:
    1,786
    Occupation:
    This... AND MORE!! :D
    Location:
    Texas
    Someone at DP learned how to make his first website.LOL....This is a man who would tell you how to earn millions while spending less than 1$ on a site.I am signing up right now so I can be spammed to death.

    Dizz
     
    • Thanks Thanks x 2
  13. facebookdude

    facebookdude Jr. VIP Jr. VIP

    Joined:
    Feb 28, 2010
    Messages:
    1,594
    Likes Received:
    2,510
    Yeah he used photoshop but looks like he just learnt how to use the gradient function lol. I feel reallllllly bad for him
     
  14. shdwmyst

    shdwmyst Junior Member

    Joined:
    Jan 17, 2009
    Messages:
    169
    Likes Received:
    7
    Occupation:
    IT professional - Next up, Marketing Guru!
    Location:
    USA
    Home Page:
    I don't give hell to those that try but.......... WTF?!?!???? LMAO

    No way in hell would I expect a return on that! If you are going to offer how to be rich for life and you can't even find a web designer or a friggin theme then GAME OVER!
     
  15. Hijinx

    Hijinx Junior Member

    Joined:
    Apr 13, 2009
    Messages:
    142
    Likes Received:
    88
    Location:
    New Jersey
    the man is missing his legs... he's hanging onto the TV screen for support... <ducks>
     
  16. Hamstamasta

    Hamstamasta Regular Member

    Joined:
    Jun 16, 2010
    Messages:
    322
    Likes Received:
    121
    Occupation:
    Sitting in front of the tv pressing jr. vip money
    Location:
    United Kingdom
    Home Page:
    I might include a seo report on his mainsite with his keyword for him, wonder wat he gets.
     
  17. Hamstamasta

    Hamstamasta Regular Member

    Joined:
    Jun 16, 2010
    Messages:
    322
    Likes Received:
    121
    Occupation:
    Sitting in front of the tv pressing jr. vip money
    Location:
    United Kingdom
    Home Page:
    As seen on: Clickbank. Hmmm... who would be stupid enough to promote this?
     
  18. JackSparrow

    JackSparrow Supreme Member

    Joined:
    Mar 24, 2007
    Messages:
    1,469
    Likes Received:
    2,059
    Gender:
    Male
    Occupation:
    Semi-Employed Pirate
    Location:
    The High Seas
    Home Page:
    Seems like the generic shit flyby night web designers offered to companies here in the UK 10 years ago, with a 5 year contract which offered only 3 changes to the website during that contract time.

    Must be tied into some sort of 20 year contract with that one, :D:D.
     
  19. albaniax

    albaniax Elite Member

    Joined:
    Aug 5, 2008
    Messages:
    1,615
    Likes Received:
    834
    Location:
    GER - ALB
    hahahaha as seen on : Blogger, Hubpages, squidoo, clickbank :D hahahah
    Excellent graphic design
     
  20. theguy2

    theguy2 Regular Member

    Joined:
    Feb 2, 2010
    Messages:
    251
    Likes Received:
    51
    Occupation:
    Building Massive Backlinks and dominating SERPs
    fill in your name, email and i will send you an electronic e-book, full of packed information :D :D