1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

BHW Is Like A Large Corporation (Microsoft?)

Discussion in 'BlackHat Lounge' started by Marko, Jan 6, 2009.

  1. Marko

    Marko Newbie

    Joined:
    Oct 10, 2010
    Messages:
    0
    Likes Received:
    0
    I noticed something interesting. The more you work, helpful, post and as time goes by you get promoted.

    Example.

    1. I register. It's like doing a job interview. When I pass it, I've got myself a job.

    2. Being a Jr.Vip is my job. I do it right.

    3. Mods are the bosses, they tell you what you do. they can do whatever they want.

    4. Admins are the ones that rule. In this case the admins are Bill Gates, Paul Allen and Steven Ballmer.

    You can always get fired. Here fired = banned :p

    Well on this stage I am still at the job interview :D Come on admins... promote me lol.

    Don't you think I'm right about this?
     
  2. HaRRo

    HaRRo Elite Member

    Joined:
    Oct 29, 2005
    Messages:
    2,676
    Likes Received:
    13,447
    Occupation:
    Self Employed
    Location:
    Miami, FL
    I think you shouldnt ask for a payrise so soon :D
     
    • Thanks Thanks x 5
  3. Arthas

    Arthas BANNED BANNED

    Joined:
    Jan 5, 2009
    Messages:
    637
    Likes Received:
    322
    the corporate office has spoken
     
  4. fun4uoc

    fun4uoc Jr. VIP Jr. VIP Premium Member

    Joined:
    Dec 25, 2007
    Messages:
    1,199
    Likes Received:
    1,041
    Location:
    ☆ ♔ ☆ ♔ ☆ ♔ ☆
    lmfao:lmao:

    Thanks for giving me at least a little bit of a laugh. I needed it after loosing my EPN account today.
     
  5. Marko

    Marko Newbie

    Joined:
    Oct 10, 2010
    Messages:
    0
    Likes Received:
    0
    Please promote me Mr.Gates?
     
  6. HaRRo

    HaRRo Elite Member

    Joined:
    Oct 29, 2005
    Messages:
    2,676
    Likes Received:
    13,447
    Occupation:
    Self Employed
    Location:
    Miami, FL
    Since im Mr Gates, youll have to wait until we notify you of any major updates
    Most likely this update will crash your system and you will no longer be a part of it

    LOL
     
    • Thanks Thanks x 3
  7. secretboy08

    secretboy08 Jr. VIP Jr. VIP

    Joined:
    Apr 2, 2008
    Messages:
    2,370
    Likes Received:
    877
    Occupation:
    Internet marketer
    Location:
    Global Citizen
    it is likely that u will be thrown out of the windows.
     
  8. sharpie349

    sharpie349 Regular Member

    Joined:
    Oct 25, 2008
    Messages:
    309
    Likes Received:
    29
    Haha.
    Some of the topics make my day.
    Who would ever think BHW is like Microsoft haha.
    Whats next?
     
  9. HaRRo

    HaRRo Elite Member

    Joined:
    Oct 29, 2005
    Messages:
    2,676
    Likes Received:
    13,447
    Occupation:
    Self Employed
    Location:
    Miami, FL
    Whats next?

    Theyd think you was one of those pens that can write on anything :p
     
  10. eskimo

    eskimo Regular Member

    Joined:
    Dec 1, 2008
    Messages:
    474
    Likes Received:
    178
    i thought the point of IM is to not have a boss?
    I QUIT! ( just kidding, please don't ban me :) )
     
  11. Marko

    Marko Newbie

    Joined:
    Oct 10, 2010
    Messages:
    0
    Likes Received:
    0
    Don't I get any backup servers, say in south Africa?
     
  12. ajeeyunz

    ajeeyunz Regular Member

    Joined:
    Jul 23, 2008
    Messages:
    435
    Likes Received:
    115
    Occupation:
    student
    Location:
    Indonesia, the Dangerously Beautiful
    Then who I am ? :D
     
  13. coreygeer

    coreygeer BANNED BANNED

    Joined:
    Oct 30, 2007
    Messages:
    527
    Likes Received:
    931
    HA! BHW like a job :p

    If BHW is a job, it's the best job I ever had.

    If by some miracle the updates don't crash your system, prepare to have some "ERROR 3x72837" and to restart your system a few times.
     
  14. CyberDilemma

    CyberDilemma Regular Member

    Joined:
    Apr 22, 2008
    Messages:
    322
    Likes Received:
    139
    Sure, bhw is like a job if you spend all your time reading the forum and never actually apply the things you've learned here.
     
  15. Marko

    Marko Newbie

    Joined:
    Oct 10, 2010
    Messages:
    0
    Likes Received:
    0
    I'm being interviewed currently. :p

    Right now - 50 posts and 54 thanks :D Damn it means that every post I did got a "thank you" but it actually didn't :D
     
  16. mrtornado

    mrtornado Jr. VIP Jr. VIP Premium Member

    Joined:
    Dec 16, 2008
    Messages:
    501
    Likes Received:
    530
    Location:
    {LOCATION}
    Home Page:
    sure a problem could be that you don't take auction but as I like to have as much information before I take action I research first since I don't have any pressure to take action right now :)

    BTW I find this Howie guy fascinating :)
     
  17. Marko

    Marko Newbie

    Joined:
    Oct 10, 2010
    Messages:
    0
    Likes Received:
    0
    What howie are you talking about ? :confused:
     
  18. Marko

    Marko Newbie

    Joined:
    Oct 10, 2010
    Messages:
    0
    Likes Received:
    0
    Oh shit I just found out lol. I most of looked like a fool. He's a good marketer from what I see. But wtf - 10K for 1 pdf or whatever it is?! makes me LOL