1. This website uses cookies to improve service and provide a tailored user experience. By using this site, you agree to this use. See our Cookie Policy.
    Dismiss Notice

SMMPANEL |SMMFOLLOWS.COM |INSTANT-START |INSTAGRAM,FACEBOOK,YOUTUBE,TWITTER,SPOTIFY,SOUNDCLOUD...

Discussion in 'Social Media' started by Benjibenji1, Jan 23, 2018.

  1. Midnightmsk

    Midnightmsk Newbie

    Joined:
    Jul 18, 2019
    Messages:
    28
    Likes Received:
    6
    Review Copy Please, Username: Vncent
     
  2. upwardaylifes

    upwardaylifes Junior Member

    Joined:
    Dec 25, 2018
    Messages:
    117
    Likes Received:
    19
    can i have the $1 review?
    username: upwardaylifes

    anyway, i jst add fund $10 by paypal:)
     
    Last edited: Oct 8, 2019
  3. TheDailySMM

    TheDailySMM BANNED BANNED

    Joined:
    Sep 19, 2019
    Messages:
    16
    Likes Received:
    0
    Gender:
    Male
    1395759 order not started 5 days they ignore all my messages never start it!!!!!!!!!!!!!!
     
  4. Noreddin1989

    Noreddin1989 Junior Member

    Joined:
    Feb 16, 2017
    Messages:
    127
    Likes Received:
    21
    Gender:
    Male
    Hello can I have a $1 review
    username: yakawad
     
  5. rg111

    rg111 Junior Member

    Joined:
    Aug 29, 2016
    Messages:
    105
    Likes Received:
    10
    Gender:
    Male
    the instagram likes service works very slowly, the orders are completed after 1 week

    very slow
     
    • Thanks Thanks x 2
  6. Midnightmsk

    Midnightmsk Newbie

    Joined:
    Jul 18, 2019
    Messages:
    28
    Likes Received:
    6
    No response after a few days - already signs of this service being unreliable.
     
    • Thanks Thanks x 2
  7. MisterF

    MisterF Moderator Staff Member Moderator Jr. VIP

    Joined:
    Nov 29, 2009
    Messages:
    18,864
    Likes Received:
    23,669
    Occupation:
    Conference Organiser, Business Advisor.,
    Location:
    JADIP
    Home Page:
    @Benjibenji1 you might want to address this buyers complaint ASAP.
     
  8. mrbelvedere

    mrbelvedere Junior Member

    Joined:
    Apr 17, 2013
    Messages:
    138
    Likes Received:
    38
    Gender:
    Male
    Occupation:
    Social Media Promoter
    Location:
    Austria
    I made several orders on 10 different services, NONE of which were working, the so called 'support' is only there to make excuses. They blatantly lie about the start times and delivery speeds. All the services I used were marked as INSTANT start, and none of them were ever started. After waiting over a week and dozens of support tickets they even stopped answering my tickets alltogether. I give up. These people are complete frauds. I have made screenshots of everything (here is 1 of them) and demand my money back. A refund to their balance is useless, since none of the services are working.
     

    Attached Files:

    • Thanks Thanks x 1
  9. Sebastião Matos

    Sebastião Matos Newbie

    Joined:
    Nov 22, 2017
    Messages:
    1
    Likes Received:
    0
    Gender:
    Male
    Review Copy Please, Username: tiaomatos
     
  10. samuelzan

    samuelzan Newbie

    Joined:
    Sep 23, 2018
    Messages:
    8
    Likes Received:
    3
    Gender:
    Male
    ORDERS TAKE MORE THAN 2 DAYS TO BE PROCESSED, USED TO BE A GOOD PANEL BUT NOW SERVICE IS NO MORE WORKING ANYMORE
     
  11. kkkkkkk

    kkkkkkk Newbie

    Joined:
    Nov 4, 2019
    Messages:
    1
    Likes Received:
    0
    Can i get a Review Copy?
    My user name: ckxbobo
     
  12. Snarsnar

    Snarsnar Newbie

    Joined:
    Aug 18, 2015
    Messages:
    37
    Likes Received:
    6
    This panel and site is shit.. Made two deposits, one went through, the other one I had to ask them twice to credit the account.. then it takes DAYS for the likes to come in.. I spent 30 bucks on this site.. DO NOT RECOMMEND
     
  13. Snarsnar

    Snarsnar Newbie

    Joined:
    Aug 18, 2015
    Messages:
    37
    Likes Received:
    6
    I HAVE THREE ORDERS NOW ALL PENDING FOR THE LAST 12 HOURS.. This is such a let down.. mods do us a favor and don't let this shit service go on. Thanks.
     
  14. GreatShop

    GreatShop Newbie

    Joined:
    Nov 14, 2019
    Messages:
    6
    Likes Received:
    0
    Gender:
    Male
    is that true because i'mt thinking to try there panel
     
  15. gamera666

    gamera666 Junior Member

    Joined:
    Nov 29, 2015
    Messages:
    160
    Likes Received:
    38
    Review copy and paypal enable please
    Username: gamera666
     
  16. KeepMePrivate

    KeepMePrivate Newbie

    Joined:
    Oct 5, 2018
    Messages:
    14
    Likes Received:
    2
    Gender:
    Male
    Location:
    The Netherlands
    Please read the last few pages. I think you will have your answer.
     
  17. italianstarman

    italianstarman Jr. VIP Jr. VIP

    Joined:
    Feb 7, 2019
    Messages:
    262
    Likes Received:
    63
    I put 10$ few weeks ago on the account,
    the balance was added after 3 days (fck this)

    they were offering some Real Followers from ADS method from European country which sounds interesting and damn. Nothing work.
    I tried to don’t waste this 10$ and ordered something different, results?

    I wasted 10$ and I will never get them back.

    please admin/mod delete or close this selling thread. They are scammers.
     
  18. Benjibenji1

    Benjibenji1 Jr. VIP Jr. VIP Premium Member

    Joined:
    Sep 20, 2017
    Messages:
    302
    Likes Received:
    84
    Gender:
    Male
    Location:
    England
    Thank you for your payment. Please send us a ticket at https://smmfollows.com/tickets witht the subject "Payment" and include your Payment method, Transaction ID, email address and the amount sent. One of our support will assist you in adding your funds to your account balance. Thank you.

    Review copy is now available for you. We hope you have a good experience with your test. Please leave us your feedback and let us know how it was for you.

    We have added test balance for you. Please feel free to start testing our services. Don't forget to leave us your feedback after. Thank you.

    I'm sorry to hear about this delay issue. The order number appears to be invalid as we cannot find it on our system records. Please kindly check it again and send us a ticket at https://smmfollows.com/tickets with your correct order number so our support can help you solve the problem. Thank you.

    It has been added for you and ready to use. Enjoy testing our services and don't forget to leave us your feedback. Thank you.

    Thank you for your honest feedback. We apologize if you feel we are making excuses. No, we are not. As we can read in the thread, you requested for a full refund after your followers dropped below your order's start count. Our support Emmy sent that refund request to our tech support and said she will push for the refund of your order. Please kindly note that she is a customer support staff and has no control over the decision of the tech support. She sends each user's request to the designated department to be resolved. She is not responsible for the resolution or does she have the controls to change it. She has disputed it in your behalf but the final decision for a full refund was disapproved by our tech support for the reason the order was partial delivered, refilled but dropped below it's start count making it uneligible for refund. We have properly informed you of this conclusion of our tech support thus resolving the matter. If you feel it is still an open issue please re-open the ticket thread for this order. Thank you.

    We understand your frustration and disappointment on the conclusion of our tech support on this request. We believe it was properly resolved and the issue closed upon informing you that your request for full refund was not approved because the partial order was delivered, refilled but dropped below the start count making it uneligible for full refund. Please feel free to re-open the ticket thread for this order issue if you feel it was not resolved properly. Thank you for trusting smmfollows.

    Review copy has already been added weeks prior and ready for use. You may start testing our services and kindly leave us your feedback how your experience was with us. Thank you.

    We apologize if you think we were not answering your tickets. We have answered your tickets accordingly many of them were duplicates. As with any other panel and not just ours, duplicate tickets are not answered but closed. In fact our admin direclty answered your tickets informing you that we did not receive the funds. We believe there may be ongoing issues at hand werein the transaction was successful on your end but did not arrive on ours. We are working with Skrill to find out what happened. Thank you for bearing wiht us while we resolve this issue.


    We are not scamming anybody and we are not a scam panel. As we did inform you the payment was not received on our end and we are looking into the issue with Skrill. There is nothing we can do at this point while they investigate the issue. Thank you.


    Your review copy is now available for use. We hope you enjoy testing our services. Please leave us your feedback and let us know about your experience after. Thanks.

    Yes, it has been added for you. You can now start testing our services. Thank you for choosing smmfollows.

    We apologize if your funds were not added right away. As stated in our add funds page it can up to 10 hours for the funds to get added. We will check the issue with our support and finance team. Rest assured we will make sure your funds get added on time in the future. Thank you for choosing smmfollows.com

    We apologize if you did not receive your funds on time and had to wait that long. What was your ticket ID? We will check the issue with our support and finance to ensure it does not happen again.


    Yes, you can. We have already added it to your account. Good luck in your testing experience. Do let us know how you liked it. Thank you.

    Yes, that is correct we did not receive your payment. We are looking into the issue with Skrill. We are not scammers. Your money is safe with us. and we also sent you a screenshot of the email sent by skrill to us

    Review copy has been granted and is now available. We hope you have a good experience with us. Thank you.

    Yes, your funds have already been added to your panel account. How are you finding the services so far? Please let us know if you need further assistance using our panel. Thank you for choosing smmfollows.

    I'm sorry you feel that way but we have not been ignoring your message. Your ticket ID: 33904 has been responded to accordingly by our support based on a first come first serve basis. The order 1395759 encountered a delivery issue because your page link was no longer available so the order was set to partial. 9060 out of your 10000 followers were refunded back to your panel account. Please contact our support team at https://smmfollows.com/tickets if you need further assistance. Thank you.

    Review copy has been added for you. Please go ahead and start testing our services. If you need help with site features please feel free to create a ticket at https://smmfollows.com/tickets and our support will assist you. Thank you.


    We are sorry to hear about this. What is your order number? Pleaes send our support a ticket with your order number at https://smmfollows.com/tickets so we can assist you in solving this issue. Thank you.


    Thank you for your feedback. We appreciate your honest opinion. We are reliable. Normally all the tickets get answered in 24 hours. What is the ticket ID you are referring to so we can check what happened. Thank you.


    We have checked the ticket ID 33904 on our panel for this issue and we have not been ignoring his messages. His order issue has been addressed by our support and given priority. Thank you.


    We appreciate your honest feedback. Upon checking your order history you do have 30 completed orders, 2 that have been set to partial, 8 cancelled and 1 new order in progress. We are not lying about our services nor is our panel a fraud. We have been answering your tickets accordingly. If you are referring to closed tickets, this is normal for duplicate order number tickets to get closed. Just with any other panel, they are closed as a result of being a duplicate ticket. I just checked all the ticket ID's you mentioned. Each of them have been answered and resolved accordingly but none of our replies have been read so maybe that is why nobody was informed that the issues were resolved. Please feel free to send our support a new ticket if you need further assistance. Thank you for choosing Smmfollows.

    Your review copy is now available for use. We hope you will like our services and use them long term. We look forward to your review. Thank you for choosing Smmfollows.


    Thank you for your honest feedback. We are sorry if your orders have delay issues. What are the order numbers you are referring to so we can address the problem? You can also send us a ticket at https://smmfollows.com/tickets and our support staff will help you resolve the problem. Thank you for choosing smmfollows.


    Your review copy has already been applied and I can see that you have started using our services. We hope you are having a good experience. Thank you for working with smmfollows.

    We appreciate your honest opinion and apologize for any inconvenience you may have had using our panel. Please send us your panel username so we can check the cause of delay with your payment and orders or if you had opened a ticket, please provide us the ticket ID so we can check why there were delays in resolving the issue. Thank you for working with us to provide better service and experience.

    We appreciate your honest opinion but it is unfair to say we are a shit service. We offer solutions for every order issue for the benefit of our users. Please provide us your order numbers that you say have been pending so we can help you solve the problem. If you have already contacted support please provide us your order ID so we can make a follow up with them. Thank you for working with smmfollows.


    please this is not possible all the payments are getting added in Less than 10 hours only the payments who stay in hold on paypal we inform the costumer and we don't add them until paypal release the payment and for targeted follower yes the service is down currently if you want i can give you a refund of your balance just send me a pm or answer back here
     
  19. GreatShop

    GreatShop Newbie

    Joined:
    Nov 14, 2019
    Messages:
    6
    Likes Received:
    0
    Gender:
    Male
    I tried few services like YouTube views USA it's nice and instant i will order again in few days
     
  20. gogamer

    gogamer Junior Member

    Joined:
    Feb 10, 2012
    Messages:
    102
    Likes Received:
    14
    Review: It might be good for cheap followers, or some fake likes to raise the numbers, but I was shocked what they provide under the name "POWERLIKES"

    I ordered 140 Powerlike to my post to test, it was delivered super fast, actually almost at the same minute, but here are the so called Powerlikes from 99% junk accounts with no followers even without profile pictures.... Pretty disappointed

    Powerlikes.jpg

    PS: If anyone know good affordable powerlike service around, pls pm me!!
     
    • Thanks Thanks x 1