Real Life ROFLCopter

Discussion in 'BlackHat Lounge' started by rakoom2002, Jan 10, 2012.

  1. rakoom2002

    rakoom2002 Supreme Member

    Joined:
    Jun 5, 2011
    Messages:
    1,207
    Likes Received:
    875
    Occupation:
    SuperStar Threads
    Location:
    PDX Oregon
    • Thanks Thanks x 10
  2. demongerbil

    demongerbil Power Member

    Joined:
    Apr 16, 2011
    Messages:
    567
    Likes Received:
    514
    lol wtf
     
  3. trafficsource

    trafficsource Power Member

    Joined:
    May 22, 2009
    Messages:
    798
    Likes Received:
    1,156
    Occupation:
    IM
    Location:
    Baltic States
    • Thanks Thanks x 3
  4. rakoom2002

    rakoom2002 Supreme Member

    Joined:
    Jun 5, 2011
    Messages:
    1,207
    Likes Received:
    875
    Occupation:
    SuperStar Threads
    Location:
    PDX Oregon
    Yay, thanks for moving. :D
     
  5. aStroke

    aStroke Regular Member

    Joined:
    May 22, 2011
    Messages:
    409
    Likes Received:
    233
    Occupation:
    SEO
    Location:
    US
    Rofl. Penises everywhere.
     
  6. MadMX

    MadMX Regular Member

    Joined:
    Oct 2, 2011
    Messages:
    254
    Likes Received:
    183
    Occupation:
    idling
    Location:
    Berlin
    LOL! His bodyguard is slappin that cock pretty hard. Thx for posting :D
     
    • Thanks Thanks x 1
  7. Vladamir

    Vladamir Power Member

    Joined:
    Jan 4, 2012
    Messages:
    633
    Likes Received:
    370
    Gender:
    Male
    Occupation:
    Restore Old Boats
    Location:
    Zihuatanejo, Ixtapa, Mexico
    cockblocked
     
    • Thanks Thanks x 1
  8. rakoom2002

    rakoom2002 Supreme Member

    Joined:
    Jun 5, 2011
    Messages:
    1,207
    Likes Received:
    875
    Occupation:
    SuperStar Threads
    Location:
    PDX Oregon
    haha, perfect caption.
     
  9. jazzc

    jazzc Moderator Staff Member Moderator Jr. VIP

    Joined:
    Jan 27, 2009
    Messages:
    2,907
    Likes Received:
    13,005
    Occupation:
    Potentate
    Location:
    Asuncion
    It should have embedded a water gun filled with milk :D
     
    • Thanks Thanks x 1
  10. Majin95

    Majin95 Regular Member

    Joined:
    Nov 11, 2011
    Messages:
    259
    Likes Received:
    134
    Location:
    Paris,France
    "OH look a cockcopter !" "take pictures, fast !" "RECORD THAT COCK", i heard that.
     
  11. rakoom2002

    rakoom2002 Supreme Member

    Joined:
    Jun 5, 2011
    Messages:
    1,207
    Likes Received:
    875
    Occupation:
    SuperStar Threads
    Location:
    PDX Oregon
    hahaha, that would've been awesome.
     
    • Thanks Thanks x 1