Raise your Page Rank

Discussion in 'BlackHat Lounge' started by HaRRo, Nov 21, 2008.

  1. HaRRo

    HaRRo Elite Member

    Joined:
    Oct 29, 2005
    Messages:
    2,676
    Likes Received:
    5,007
    Occupation:
    Self Employed
    Location:
    Miami, FL
    • Thanks Thanks x 4
  2. justthinking

    justthinking BANNED BANNED

    Joined:
    Aug 13, 2008
    Messages:
    475
    Likes Received:
    464
    Yeah, that will work. I am going try it now. lol
     
    • Thanks Thanks x 1
  3. Money2spare

    Money2spare BANNED BANNED

    Joined:
    Sep 13, 2008
    Messages:
    506
    Likes Received:
    951
    Thanks for method Harro, but I have been doing this for 2 months already. Share something new next time. If you would just use the search button you would easily see that this was shared two months ago by a member thats now banned :)
     
  4. kevinfoster

    kevinfoster Registered Member

    Joined:
    Nov 14, 2008
    Messages:
    69
    Likes Received:
    13
    Having not seen the earlier one, thanks, lol
     
  5. locobob

    locobob Newbie

    Joined:
    Dec 18, 2007
    Messages:
    42
    Likes Received:
    6
    Thanks a lot my PR went from 1 to a 5. Thanks LOL
     
  6. josh117

    josh117 Guest

    Damn my PR when from 0 to 4 in 35 seconds. Harro you are a genius. Now time to package this up and sell on digitalpoint. :D
     
  7. justthinking

    justthinking BANNED BANNED

    Joined:
    Aug 13, 2008
    Messages:
    475
    Likes Received:
    464
    I don't know if I would do that. It really seems to get on some members' nerves.

    Ah, what the hell. They will buy anything at DP.
     
  8. ajeeyunz

    ajeeyunz Regular Member

    Joined:
    Jul 23, 2008
    Messages:
    435
    Likes Received:
    115
    Occupation:
    student
    Location:
    Indonesia, the Dangerously Beautiful
    Damn ! That method totally work !!! Thanks to HaRRo. :D
     
  9. jb1978

    jb1978 Regular Member

    Joined:
    May 21, 2008
    Messages:
    234
    Likes Received:
    62
    Occupation:
    IMer
    Location:
    Planet Earth
    That's hilarious! I bet someone is going to make a killing off this! LOL!
     
  10. unhappy_smile21

    unhappy_smile21 Registered Member

    Joined:
    Nov 5, 2008
    Messages:
    74
    Likes Received:
    8
    Gender:
    Male
    thought you were serious.. (wtf message too short)
     
  11. ajeeyunz

    ajeeyunz Regular Member

    Joined:
    Jul 23, 2008
    Messages:
    435
    Likes Received:
    115
    Occupation:
    student
    Location:
    Indonesia, the Dangerously Beautiful
    PWNED! LOL

    message not too short now.
     
  12. esmudnco

    esmudnco Regular Member

    Joined:
    Apr 5, 2008
    Messages:
    240
    Likes Received:
    458
    Location:
    behind firewall
    Wow... This method is never revealed to public. That's really cool.
     
  13. dekadent30

    dekadent30 Power Member

    Joined:
    Nov 10, 2008
    Messages:
    642
    Likes Received:
    173
    lol, this method doesn't work :(
     
  14. antsaoo

    antsaoo Supreme Member

    Joined:
    Oct 1, 2008
    Messages:
    1,292
    Likes Received:
    637
    lol "Raise your page rank to 4 in 35 sec"

    wonder people be happy after paid 20$ and find out singing pagerank bar ;)

    lololol thnx for share
     
  15. istarapol

    istarapol Junior Member

    Joined:
    Jun 3, 2008
    Messages:
    113
    Likes Received:
    228
    Occupation:
    Graphic Designer
    Location:
    Under Your Bed
    Home Page:
    hmm... can I sell this on DP? or teh Warrior Forum?
    :D
     
  16. Tom

    Tom Regular Member

    Joined:
    Mar 24, 2008
    Messages:
    211
    Likes Received:
    108
    haha that was actually pretty clever
     
  17. samuelb

    samuelb Newbie

    Joined:
    Nov 21, 2008
    Messages:
    33
    Likes Received:
    1
    wonder why no one tried it before. heheh. thats my favorite song anyway.
     
  18. toasty

    toasty Newbie

    Joined:
    Jan 26, 2008
    Messages:
    41
    Likes Received:
    8
    Well my PR went from PR4 to PR0 overnight and I'm baffled as to why. It's been PR0 for a year now and I am not in the sandbox. If this works I'll let you know. Actually, I have another question to ask of BH members that will also help my site at a cost or profit. That's the dilemna - will it cost me or make me $$$.
     
  19. toasty

    toasty Newbie

    Joined:
    Jan 26, 2008
    Messages:
    41
    Likes Received:
    8
    YOU SUCK after I posted the hope I saw in your post. Should have played it first. That's why I'm still ranked a newb.
     
  20. blackhatttt

    blackhatttt Jr. VIP Jr. VIP

    Joined:
    Apr 11, 2008
    Messages:
    238
    Likes Received:
    22
    hahahah... nice one.

    Btw never seen the earlier one before.