Pofeckers Method

Status
Not open for further replies.

Pofecker

Senior Member
Joined
Apr 4, 2007
Messages
1,135
Reaction score
7,427
Due to the fact there was a group buy discussion and the threat of it getting leaked was high, I've decided to delete the thread and close up shop.

Anyone that has ordered and hasn't received anything, let me know.

pofeck (at) gmail.com

Please feel free to contact me via/email or IM.

Thanks for all the support!
 

MrsE

BANNED
Joined
Nov 7, 2008
Messages
670
Reaction score
886
Yeah dude, no shit.... that's sad..

Just like the AC Method, keep your money making guide to yourself bro!!, unless you know of a few people who you can REALLY trust!!!..

Good for you!! seriously, i would have done the same thing
 

MrsE

BANNED
Joined
Nov 7, 2008
Messages
670
Reaction score
886
Sorry, computer lagged...multi-post..
 
Last edited:

fun4uoc

Supreme Member
Joined
Dec 25, 2007
Messages
1,205
Reaction score
1,049
:AR15firin
What a bunch of fucking morons...:AR15firin
:AR15firin
 

lewi

Elite Member
Joined
Aug 5, 2008
Messages
2,314
Reaction score
832
what was all this about then? .
 

Pofecker

Senior Member
Joined
Apr 4, 2007
Messages
1,135
Reaction score
7,427
Yah, it sucks.

My first BST thread and I had to close it early.

It was worth it though and I hope it wasn't leaked.
 

charles

Junior Member
Joined
Aug 11, 2008
Messages
132
Reaction score
156
Don't think it was leaked. You pulled it in time.
 

MrsE

BANNED
Joined
Nov 7, 2008
Messages
670
Reaction score
886
Yeah, how many people bought it??.. Just curious.
 

YoungGuns

Regular Member
Joined
May 26, 2008
Messages
340
Reaction score
272
Dang, I was seriously thinking about buying it soon.
 

peter1988

BANNED
Joined
Oct 12, 2008
Messages
965
Reaction score
303
what is this thread about ?? selling of software/method ?? just curious...
 

MrsE

BANNED
Joined
Nov 7, 2008
Messages
670
Reaction score
886
peter- pofecker was selling a method to make money...

johnnypro- that's crazy, I was just gonna suggest that!...
 

Pofecker

Senior Member
Joined
Apr 4, 2007
Messages
1,135
Reaction score
7,427
The group buy got me too worried to open it back up anywhere. Members here have accounts at the place it was being requested and I just can't risk it.

The method could become saturated and become a waste for awhile.

Just crossing my fingers that I closed it early enough. :(
 

MrsE

BANNED
Joined
Nov 7, 2008
Messages
670
Reaction score
886
Definitely....

would you still sell it for .....let's say $200 ??
NOT EVEN KIDDING!!, I was just waiting on my Adsense check!
 

Pofecker

Senior Member
Joined
Apr 4, 2007
Messages
1,135
Reaction score
7,427
I can't really knock people for trying to group buy something.

It sucks and all, but it's all part of the game.
 

scubaslick

BANNED
Joined
Aug 23, 2007
Messages
394
Reaction score
530
Po, you deserve better.

I've never been ashamed to be here before. My how this place has changed.
 

Axem

Registered Member
Joined
Jan 29, 2008
Messages
88
Reaction score
10
is there a way to prevent stuff like this from being taken over by group buys? say the method was a PDF. is there such a thing as a one-time-use activation key for PDFs?
 

manudevil20

Power Member
Joined
Mar 28, 2008
Messages
696
Reaction score
282
is there a way to prevent stuff like this from being taken over by group buys? say the method was a PDF. is there such a thing as a one-time-use activation key for PDFs?

I dont think there is.. And PDF's are easily cracked anyways even if there was. I am sorry to hear that Pofecker..I was interested in buying it.
 

MrsE

BANNED
Joined
Nov 7, 2008
Messages
670
Reaction score
886
Yeah dude, you even stated that you wanted "no oversaturation"....and that if it got leaked, that people couldn't make shit with it!?!?!....

Why the fuck would they then??...
Seriously, that's kinda fucked up....people don't think sometimes!!...

I know that if I bought it, i'd sure as hell NEVER tell anyone on BHW...lol (sorry guys), but this place can saturate the SHIT outta something real quick!!
 
Status
Not open for further replies.
Top