1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Make Money From UFC 100

Discussion in 'Making Money' started by jahstafari, Jul 12, 2009.

  1. jahstafari

    jahstafari Newbie

    Joined:
    Apr 20, 2009
    Messages:
    41
    Likes Received:
    4
    It's kinda late but I hope you can still capitalize from UFC 100.

    I don't know if this will work but it's worth trying.

    First, get a blogger blog, with a title UFC 100 or something like that.
    Then, use Harro's method here: http://www.blackhatworld.com/blackhat-seo/black-hat-seo/3934-stealing-google-altervatives-100-ctr.html
    (Hope that still works).

    Set it up fast. Techie people should know how to do it fast (I can't... LOL)

    After you've set it up, go to justin.tv. A lot of folks are looking for a live stream of that event. Sign up fir justin.tv if you don't have an account. Then start dropping the link to your blog on the chatbox in all channels related to UFC 100.

    I'm not sure about this so try it at your own risk. If it's crap, sorry for wasting your time. :D Gonna watch the fights now. I'm rooting for Mir.
     
  2. ThePost

    ThePost Registered Member

    Joined:
    Jun 10, 2009
    Messages:
    71
    Likes Received:
    11
    Lil late, but hey, UFC 101 & UFC 102 and so on, are coming in August, so maybe some will get some use out of your share. Nice job sharing all the same
     
  3. hsh8255

    hsh8255 Registered Member

    Joined:
    Jul 10, 2009
    Messages:
    98
    Likes Received:
    8
    Occupation:
    homeless
    Location:
    earth
    i read harro's method and hm... if you use harro's method, isn't it violating G000gle Tos? Because it uses fake image to make a click. Idk... how about video niche for UFC? Does Video Niche site violate Big G tos?
     
  4. shadowpwner

    shadowpwner Regular Member

    Joined:
    Apr 19, 2009
    Messages:
    300
    Likes Received:
    73
    Nice method, good twist. The only problem is that if you have100% CTR, or it always redirects to an advertisement that might be suspicious. I guess for the other time that the adsense isn't being hidden, you could get the click and say THIS VIDEO HAS BEEN REMOVED TO VIOLATION or something.
     
  5. afallison

    afallison Regular Member

    Joined:
    May 8, 2009
    Messages:
    329
    Likes Received:
    143
    Occupation:
    Internet Marketer ;)
    Location:
    the woods
    use the same concept with the video image. claim its the entire thing and make them complete an offer to gain access. use blackhatcodebreaker and iframe an offer. works wonders for something as poplular as this.

    you can host everything on your own domain and push it into a blogger blog. then push cheap ppc traffic to your real offer to get legit conversions. i use facebook for ppc because its cheap (.10-.20 per click) and most folks on there are used to submitting to offers.

    ppc will pay off in the end because you will get actually get paid for the bh submits instead of getting wiped out because of no end conversions.

    i used the ufc today and made $800 and paid $80 in ppc, but my ratio is in line with what the networks would like to see.

    just remember, you dont actually have to have the content the user is seeking, just appear you do. then cover your tracks.
     
  6. jahstafari

    jahstafari Newbie

    Joined:
    Apr 20, 2009
    Messages:
    41
    Likes Received:
    4
    Damn! Mir down in 2.

    Will work on this method for the next big events. LOL

    In that Harro method, I guess there was someone (Gallardo) who showed how to rotate things a bit.

    Nice twist too shadowpwner. How would you do that though? Sorry I'm not good with coding. In fact I don't know ish about coding. lol

    You mean like after every fixed number impressions, the video will not overlap the ads? Thus reducing the ctr. Then in comes another visitor and the ad is covered again by the "video"?
     
  7. xplicit

    xplicit BANNED BANNED

    Joined:
    Jul 21, 2008
    Messages:
    1,119
    Likes Received:
    1,053
    This kinda reminds me of this method?

    http://www.blackhatworld.com/blackhat-seo/cpa/90476-my-idea-make-money-tonight.html
     
    • Thanks Thanks x 1
  8. nufaman

    nufaman Elite Member

    Joined:
    May 29, 2009
    Messages:
    1,697
    Likes Received:
    1,185
    What other methods of monetzing this sort of traffic would be good instead of that weird adsense layer stuff?
     
  9. jahstafari

    jahstafari Newbie

    Joined:
    Apr 20, 2009
    Messages:
    41
    Likes Received:
    4
    And that was for UFC 99.. LOL.. Sorry I missed that.
     
  10. afallison

    afallison Regular Member

    Joined:
    May 8, 2009
    Messages:
    329
    Likes Received:
    143
    Occupation:
    Internet Marketer ;)
    Location:
    the woods
    @xplicit - i think that exact post is what got my mind spinning.

    so, thanks. :)
     
  11. black1411

    black1411 Junior Member

    Joined:
    Dec 14, 2008
    Messages:
    158
    Likes Received:
    65
    this is a great idea, this can be used for so many things, especially sports, i can imagine this being used in the world cup next year which is more popular than ufc. haha.
     
  12. shadowpwner

    shadowpwner Regular Member

    Joined:
    Apr 19, 2009
    Messages:
    300
    Likes Received:
    73
    It'll be a little hard with someone without technical expertise. I would just make the video an iframe, then make a clickable link to VIDEO NOT FOUND or something.

    edit: I mean some php will randomly redirect the page to the one with the hidden adsense and one without.
     
  13. sonicmlm

    sonicmlm Newbie

    Joined:
    Feb 5, 2008
    Messages:
    19
    Likes Received:
    8
    lol...i saw this method when i was searching for streams. if it wasnt for BHW i would have been duped. the sites i saw offering fake streams asked you to complete a quick survey to help pay for server costs.

    i also saw the exact method being used for the mrs defanti school teacher (the elementary school teacher who accidentally included a clip boning her hubby at the end of the schools dvd yearbook) sex tape scandal. as soon as that shit hit the news millions were searching to watch it. lol.

    so any major pay per view event or latest sex scandal could be monetized this way.