1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

LOL ! ! ! Imran Naseem Catches Hell On WF For Stealing Someone's Idea!

Discussion in 'BlackHat Lounge' started by WizGizmo, Jul 5, 2010.

  1. WizGizmo

    WizGizmo Super Moderator Staff Member Premium Member

    Joined:
    Mar 28, 2008
    Messages:
    3,844
    Likes Received:
    55,442
    Hey B-Hatters:

    Our favorite Internet Marketing clown, Imran Naseem, got his ass busted on WF for creating a WSO called "Keyword Geyser". Seems that he stole the complete concept from another marketer. Then he complained that the negative replies were probably coming from BHW members . . . Funny! :D

    Soon after he got caught, he quickly deleted his WSO thread, but thanks to cached pages, you can still read part the thread below:

    http://webcache.googleusercontent.c...orum/230270-sold-out-p-thanks-everyone-2.html

    Cheers! - "Wiz"
     
    • Thanks Thanks x 13
  2. mirrorer

    mirrorer Jr. VIP Jr. VIP

    Joined:
    Jan 30, 2009
    Messages:
    1,163
    Likes Received:
    1,029
    This guy suck,as always :)
     
  3. ericsson

    ericsson Elite Member Premium Member

    Joined:
    Apr 25, 2009
    Messages:
    2,642
    Likes Received:
    8,132
    Occupation:
    www
    Location:
    Swe
    Home Page:
    Haha!

    What im most concern with, and curious about..

    WHEN WILL THIS GUY QUIT HIS LIFE ON INTERNET!?!??!

    It´s a big fail that he continue this way all the time, i hope he will get his ass banned on WF soon! .. Funny reading though!
     
  4. createrk

    createrk Junior Member

    Joined:
    Jan 5, 2009
    Messages:
    161
    Likes Received:
    17
    Lol, thats hilarious. His Shitty endless WSO are worthless and finally some ass burning truth has come out :D
     
  5. consciousnesscreates

    consciousnesscreates Power Member

    Joined:
    Feb 17, 2010
    Messages:
    695
    Likes Received:
    107
    Did it have stamp on it like watch movies site?
     
  6. abhi1

    abhi1 Power Member

    Joined:
    Feb 12, 2009
    Messages:
    680
    Likes Received:
    349
    Occupation:
    Student, Webmaster
    Location:
    Planet Earth
    whao!! awesome!! Busted for good...i can't believe I wasn't there to comment on it :p
     
  7. BigBuddy

    BigBuddy Account Under Review

    Joined:
    Oct 6, 2008
    Messages:
    6,421
    Likes Received:
    14,039
    Gender:
    Male
    Location:
    BHW
    Read his last line " I added you in my black list". Who cares?
     
  8. WizGizmo

    WizGizmo Super Moderator Staff Member Premium Member

    Joined:
    Mar 28, 2008
    Messages:
    3,844
    Likes Received:
    55,442
    Yeah . . . He probably stole his blacklist from someone else too! :)
     
    • Thanks Thanks x 10
  9. facebookdude

    facebookdude Elite Member

    Joined:
    Feb 28, 2010
    Messages:
    1,506
    Likes Received:
    2,490
    lol his whole life is a fail. the only reason he can still make money is because of idiots on the warrior forum
     
  10. kumansk

    kumansk Regular Member

    Joined:
    Sep 14, 2008
    Messages:
    253
    Likes Received:
    420
    WTF this shit's down :( would have made my fucking day.
     
  11. WizGizmo

    WizGizmo Super Moderator Staff Member Premium Member

    Joined:
    Mar 28, 2008
    Messages:
    3,844
    Likes Received:
    55,442
    You are in luck. I still had the page open in another tab. So I saved it, zipped it & uploaded it to Multiupload:
    Code:
    http://www.multiupload.com/XT2ZVA2BI2
    Cheers! - "Wiz"
     
    • Thanks Thanks x 5
  12. gasman

    gasman Junior Member

    Joined:
    Jan 25, 2010
    Messages:
    135
    Likes Received:
    49
    There is no telling how many newbies he has had buying his crap and even with a bad name on the internet a lot of newbies will keep falling for it. And even if they don't the great thing about the internet world is you are who you want to be all it takes is a simple change of a name and new accounts and he will be selling his same old rehashed crap to the same newbies who already fell for it.
     
  13. aмillionaírе

    aмillionaírе Jr. VIP Jr. VIP Premium Member

    Joined:
    Apr 20, 2008
    Messages:
    532
    Likes Received:
    358
    God answered my prayers... the snake has been cornered!

    I'm having a party tonight. Let's see how he handles this.

    Just like we all hoped for and predicted, his snake oil empire has come to an end!

    Shoemoney and/or DP's founder is next. :biggthump

    The CS scandal didn't destroy DP's founder but something else will! An idiot can only go so long without fucking something up.

    This is about $8000 of potential noob money that Nisram the big faced thief didn't get his hands on. He probably will starve until he can pull some strings on WF to keep criticism of his snake oil empire at minimum. He might have to tap some funds from the money he stole from noobs selling his other shitty products in order to accomplish this. Never underestimate a hungry, dying, snake.

    [​IMG]

    Is he so full of himself to think he can just steal something verbatim and sell it? Who does this big faced thief think he is? If we can't get away with it then he can't get away with it either. Thanks WizGizmo for documenting this and saving it, you have potentially saved thousands of people in the future from falling victim to this scam. You are a hero! We can use this to shut down any thread he tries to start and sell products with. He must be paranoid now, biting his fingers and telephoning his freidns! Where will his paycheck come from now? No more noobs to steal from. Maybe his big face will get a job and start putting VALUE into our economy, its snakes like him that ruined it in the first place!
     
    • Thanks Thanks x 2
    Last edited: Jul 5, 2010
  14. meathead1234

    meathead1234 Moderator Staff Member Moderator Premium Member

    Joined:
    Sep 24, 2008
    Messages:
    3,816
    Likes Received:
    13,934
    What a fucking fraud. Nice to see he finally got caught out. Does anyone know any mods over there to report this clown and get him banned for good?
     
  15. anti_dote

    anti_dote Power Member

    Joined:
    Dec 20, 2009
    Messages:
    658
    Likes Received:
    153
    Occupation:
    BlackHat IM
    Location:
    Under Your Bed
    Thanx Wiz Really Appreciate it as i was feeling bit low this really made me chuckle a bit :p Plus that guy is not even feeling ashamed and just pretending as if someone stole his idea WoW wearing a fake smile ? :p :D
     
  16. kumansk

    kumansk Regular Member

    Joined:
    Sep 14, 2008
    Messages:
    253
    Likes Received:
    420
    Wiz your a genius man. I really appreciate the effort lol Thanks a lot seriously.
     
  17. kumansk

    kumansk Regular Member

    Joined:
    Sep 14, 2008
    Messages:
    253
    Likes Received:
    420
    On the other side, I think we should act like grown men. I know it's kinda fun doing this stuff but either we should leave him do his thing or go end his bullshit...
     
    • Thanks Thanks x 1
  18. HoNeYBiRD

    HoNeYBiRD Jr. VIP Jr. VIP

    Joined:
    May 1, 2009
    Messages:
    5,905
    Likes Received:
    7,140
    Gender:
    Male
    Occupation:
    Geographer, Tourism Manager
    Location:
    Ghosted
    lol, he strikes back from the kitchen:
    Code:
    http://www.warriorforum.com/warrior-special-offers-forum/232230-offliners-offline-restaurant-profits-learn-how-make-thousands-restaurant-owners-198-sold.html#post2300777
     
  19. too$hort

    too$hort Junior Member

    Joined:
    Jul 28, 2008
    Messages:
    188
    Likes Received:
    155
    Occupation:
    pimpin is all bout $$$
    Location:
    Live & D.I.E. in LA
    unbelievable...the newbies on WF.

    they fall all over themselves to protect Imran, who makes ALL his money from the WF (and them), it seems like!

    this dude releases WSO's every other day! there is no way he does all that he claims!

    what a crock of shit this guy is!!
     
  20. honeyandthemoon

    honeyandthemoon Regular Member

    Joined:
    Dec 2, 2009
    Messages:
    280
    Likes Received:
    530
    Occupation:
    Designer!
    Location:
    Manchester, UK
    Good to see that he's already getting some criticism for it and answers with the greatest of respect for people who have a problem.