1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

have a hard time getting your @$$ out of bed?

Discussion in 'BlackHat Lounge' started by tonlilaz, Jul 14, 2009.

  1. tonlilaz

    tonlilaz Executive VIP Premium Member

    Joined:
    Feb 28, 2008
    Messages:
    1,558
    Likes Received:
    1,700
    Occupation:
    Deleting crappy threads on BHW, making good use of
    Location:
    Over There
    Home Page:
  2. oni3350

    oni3350 Regular Member

    Joined:
    Sep 24, 2008
    Messages:
    361
    Likes Received:
    194
    Occupation:
    Internet Marketer/ Black Hatter
    Location:
    Perth, Western Australia
    Home Page:
    I wake up at like 9am but i dont get my ass outa bed to its way to freaking cold in the morning!!!
     
  3. hammad24

    hammad24 Junior Member

    Joined:
    Nov 13, 2008
    Messages:
    160
    Likes Received:
    68
    Occupation:
    boss
    Location:
    Toronto, Canada
    Very creative little mechanisms there!
    Thanks for sharing.
    I always thought the best way to guarantee getting up is to place a number of alarm clocks around your room so you would have to physically walk up to turn it off.
    I would probably end up smashing some of these in my sleep anyway :D
     
  4. silverbar27

    silverbar27 BANNED BANNED

    Joined:
    May 5, 2009
    Messages:
    64
    Likes Received:
    2
    Place your alarm clock across the room........then you have no choice but to get your *** out of bed!
     
  5. playercool

    playercool Junior Member

    Joined:
    Jan 4, 2009
    Messages:
    159
    Likes Received:
    31
    LOL I don't get up to an alarm. I just wake up whenever I feel like it.

    Alarms freaking suck.
     
  6. popcrdom29

    popcrdom29 Jr. VIP Jr. VIP Premium Member

    Joined:
    May 20, 2008
    Messages:
    807
    Likes Received:
    518
    I gotta admit that I hit the snooze button about 3-4 times before getting up, which is around 9 AM.

    These are some nice alarm clocks but they wouldn't last long in my house. I'd probably end up shooting them. lol
     
  7. platinvm

    platinvm Senior Member

    Joined:
    Jan 31, 2009
    Messages:
    1,042
    Likes Received:
    384
    Location:
    TN
    I like the last one.... "When you hit Clocky's snooze button, he will roll off of the nightstand, fall to the floor, and run around the room, searching for a place to hide."

    Haha... an alarm clock hiding, that is just hilarious.
     
  8. mrblackhat

    mrblackhat Regular Member

    Joined:
    Nov 26, 2008
    Messages:
    260
    Likes Received:
    222
    Location:
    The Frozen Wasteland a.k.a "Canada"
    Lol. The first one is cool though. I'm going to buy one of those 10 so i can haul my own ass out of bed so i don't wake up at 1:30 in the afternoon on weekends.:D

    Lol who needs beeping, i wake up to a strobe light under my eyelids.

    I like clocky, lol
     
    Last edited: Jul 14, 2009
  9. secretboy08

    secretboy08 Jr. VIP Jr. VIP

    Joined:
    Apr 2, 2008
    Messages:
    2,370
    Likes Received:
    877
    Occupation:
    Internet marketer
    Location:
    Global Citizen
    i dont use one.
    i just sleep whenever i want and till whatever time i want.
     
  10. tonlilaz

    tonlilaz Executive VIP Premium Member

    Joined:
    Feb 28, 2008
    Messages:
    1,558
    Likes Received:
    1,700
    Occupation:
    Deleting crappy threads on BHW, making good use of
    Location:
    Over There
    Home Page:
    i like the clock that's the grenade...lol

    where the F* is the damn thing?!

    the puzzle one wouldn't work w/me cuz it'd be smashed by the first minute i try to put the damn thing together...lol
     
  11. redtide1969

    redtide1969 BANNED BANNED Jr. VIP Premium Member

    Joined:
    Feb 15, 2009
    Messages:
    1,902
    Likes Received:
    1,548
    To be honest I had a really hard time until I got into IM. Now I hop out of bed wanting to check stats and sales...IM is a great motivator
     
  12. plouyd

    plouyd Regular Member

    Joined:
    Feb 26, 2008
    Messages:
    473
    Likes Received:
    356
    Location:
    ;=-
    easily one of the worst habits.. especially sleeping through the alarm, if you use a weird sound like i do it makes you feel weird.

    the worst is not waking up even if you have to pee and keep dreaming your peeing while your friends ex wife is spying on you...... ha ha