1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Get abused on Ciao (yes, Ciao)

Discussion in 'The Shit List' started by ajeeyunz, Nov 11, 2008.

  1. ajeeyunz

    ajeeyunz Regular Member

    Joined:
    Jul 23, 2008
    Messages:
    435
    Likes Received:
    115
    Occupation:
    student
    Location:
    Indonesia, the Dangerously Beautiful
    Hello BHW friends, I get abused by this scumbag ! He even involving my girlfriend, what a moth**f***er !

    What should I do with him ?

    [​IMG]

    Aji
     
  2. josh117

    josh117 Guest

    Nothing much you can do. Try to find out who he is and go and 'talk' to him with a few of your good friends ;)
     
  3. ajeeyunz

    ajeeyunz Regular Member

    Joined:
    Jul 23, 2008
    Messages:
    435
    Likes Received:
    115
    Occupation:
    student
    Location:
    Indonesia, the Dangerously Beautiful
    yeah, I never abused him before. Suddenly he sends some shit message into my girlfriend Id's. What the hell, I never know who he is, what a shit.
     
  4. AmazinAzn

    AmazinAzn Regular Member

    Joined:
    Dec 6, 2006
    Messages:
    345
    Likes Received:
    171
    Occupation:
    Webmaster
    Location:
    Texas
    I'd find out where he lives and if he lives close enough I'd show up at his house with a baseball bat and ask if he wants to "play".
     
  5. Radz

    Radz Jr. VIP Jr. VIP Premium Member

    Joined:
    Dec 28, 2007
    Messages:
    143
    Likes Received:
    1,804
    Occupation:
    Webmaster
    Location:
    Mars
    Report him to CIAO Team.......!!
     
  6. ajeeyunz

    ajeeyunz Regular Member

    Joined:
    Jul 23, 2008
    Messages:
    435
    Likes Received:
    115
    Occupation:
    student
    Location:
    Indonesia, the Dangerously Beautiful
    I have reported him into Ciao Team, hope the team can work fast. Damn, he is involving my mother and girlfriend. Such an asshole.

    If I can meet him, I will bring a chainsaw ! :D j/k
     
  7. sidddd

    sidddd Power Member

    Joined:
    May 15, 2008
    Messages:
    749
    Likes Received:
    460
    Bring him down and find his girlfrnd :D
     
  8. luckykittypurrpurr

    luckykittypurrpurr Registered Member

    Joined:
    Aug 20, 2008
    Messages:
    72
    Likes Received:
    48
    1. make a bunch of ids on yahoo similar to him, with his same age, location.
    2. cut and paste his pic (if he has one) from ciao into the new yahooo accounts.
    3. Post a lot of "yahoo answers" questions pretending to be him saying stupid stuff like "i wank off when i bash people on ciao makes me feel more like a man cuz I have such a small tic tac d*ck, is that normal?", thats just one example...
    4. make a lot of these questions, with a lot of accounts. ALWAYS mention ciao and ciao username, also good things to mention are as follows; stds, cheating on gf, gf cheating on him, failing in school, being a moron, having a small p*nis.
    5. In 2 or 3 days google "his ciao name" + "ciao" and see all the embarrassing questions he has been asking (or you have pretending to be him)
    6. Then make a new ciao account and pm him with the url of the google search.... finish the pm with "karma is a bitch""

    or.....

    1. make a fake ciao account and flirt with him
    2. get his phone number
    3. go into gay chatrooms and give out his phone number saying, call me now i wanna fook u silly
    4. go to CL in CE section post in the M4M section something similar to #3
    5. wait 2 days and PM him on a new caio account, "been getting a lot of phone calls lately? Karma's a bitch"

    :D

    =^..^= evil kitty
     
    • Thanks Thanks x 1
    Last edited: Nov 12, 2008
  9. ajeeyunz

    ajeeyunz Regular Member

    Joined:
    Jul 23, 2008
    Messages:
    435
    Likes Received:
    115
    Occupation:
    student
    Location:
    Indonesia, the Dangerously Beautiful
    DAMN ! Your second idea is truly brilliant, Kitty ! :D
    I will do that now ! *evil-eyes*
     
  10. luckykittypurrpurr

    luckykittypurrpurr Registered Member

    Joined:
    Aug 20, 2008
    Messages:
    72
    Likes Received:
    48
    yeah im pretty damn vindictive.... aol chatrooms 13 years ago taught me how to bash. It was a damn war in those chatrooms lol.

    You could also make a website about them and get it ranked high in google, but it takes more time and more pain in the azz than doing the other things i mentioned above :D

    Like doing the 1st thing I mentioned, just creating yahoo questions with his ciao handle and ciao in it, it will make the stuff come out on top in the google search anyway. Uh oh... is that a new marketing idea? heh
     
    Last edited: Nov 12, 2008
  11. s0phia

    s0phia Regular Member

    Joined:
    Nov 11, 2008
    Messages:
    266
    Likes Received:
    280
    geez dont giv a shit, dont waste ur time dealing with this idiot..
     
  12. fatboy

    fatboy Elite Member

    Joined:
    Aug 13, 2008
    Messages:
    1,618
    Likes Received:
    3,227
    Occupation:
    Retired
    Location:
    Old Peoples Home
    Just replying that you agree with his momma, she said he was a complete twat - or something like that, she had her mouth full at the time ;)

    See if the nob understands the joke on him ;)
     
  13. Patrat

    Patrat Junior Member

    Joined:
    Sep 20, 2008
    Messages:
    173
    Likes Received:
    549
    Occupation:
    Entrepreneur, Blogger & Internet Marketer
    Location:
    England, UK
    Yeah own his arse, ewhore him on CL, gumtree, social networks. Do a website on a freehost, try to find out his email and contact details etc.
     
  14. justthinking

    justthinking BANNED BANNED

    Joined:
    Aug 13, 2008
    Messages:
    475
    Likes Received:
    463
    I don't know what you should do about him, but dude that was funny. At least in my opinion.

    I would say it is some kid f'ing around.

    Just take it for what he is. A 'looser' lol
     
  15. wayne756

    wayne756 Registered Member

    Joined:
    Apr 15, 2008
    Messages:
    78
    Likes Received:
    136
    Why would you deal with him in the first place? It happens.
     
  16. izm

    izm Regular Member

    Joined:
    Feb 7, 2008
    Messages:
    474
    Likes Received:
    230
    stop being a pussy and hire goon or 2...