Bupa Says Covid Experimental Jab Not Covered

Status
Not open for further replies.

Willyfish

Jr. VIP
Jr. VIP
Joined
Dec 6, 2019
Messages
1,359
Reaction score
6,312
I don't know if he can see my message too or decided to ignore the whole forum, but if he can... man you have to chill out it's dangerous for you to be angry like that, I worry you will have a stroke... and there is no vaccine for this mate...
 

Willyfish

Jr. VIP
Jr. VIP
Joined
Dec 6, 2019
Messages
1,359
Reaction score
6,312
How crazy this is making people.

Would be nice to know what his definition of an anti vaxer is, though...


I feel bad for you, only giving genuine posts and threads and the one time you decide to share your personal thoughts, a psycho decide to take you apart and ignore you without any reason haha
 

Stuffedegg

Jr. VIP
Jr. VIP
Joined
Apr 8, 2019
Messages
660
Reaction score
857
I feel bad for you, only giving genuine posts and threads and the one time you decide to share your personal thoughts, a psycho decide to take you apart and ignore you without any reason haha
Meh. Plenty more fish, and Willie's, in the sea.

Just got to decide if I should go back to keeping my mouth shut or not. Lol. I suppose I've been bartbanned already, so it doesn't matter.
 

lutakno1

Junior Member
Joined
Nov 1, 2018
Messages
121
Reaction score
37
You just did.



Just look at this shit mate.

One the one hand you have death or irreversible damage to lungs, brains, kidneys and heart.

On the other hand you have science and tested vaccines.

WTF are you even arguing about? This isn't even an argument.

Antivaxers need to be stopped on sight.

HAHAHA tested vaccines. Good one. They tested it for a whole week :)
Those super pro-waxers have 2 things in common. They are supper aggressive and as someone mentioned above, have 0 critical thought. They have no idea whats happening and they so blindly believe everything they have been told. I really feel sorry for. So, take your vaccine regulary(who knows how many times in the future you'll have to), and you are safe, right?
 

jcsuperstar

Jr. VIP
Jr. VIP
Premium Member
Joined
Feb 21, 2012
Messages
694
Reaction score
288
I had a private Bupa plan, I moved to another private health insurance company, Bupa were awful.
 

GenesisOne

Jr. VIP
Jr. VIP
Joined
Nov 25, 2017
Messages
4,293
Reaction score
2,942
Still the virus risk is greater than the vaccine risk.

That's what they want you to believe.
97% of the population is asymptomatic.
2.8M deaths out of 7.8B population is not a pandemic.
Big pharma business is what it is while impoverishing the middle class to make it government programs dependent.
Bill and the like should be put in jail for life.
 

Willyfish

Jr. VIP
Jr. VIP
Joined
Dec 6, 2019
Messages
1,359
Reaction score
6,312
That's what they want you to believe.
97% of the population is asymptomatic.
2.8M deaths out of 7.8B population is not a pandemic.
Big pharma business is what it is while impoverishing the middle class to make it government programs dependent.
Bill and the like should be put in jail for life.

you will be the next guy ignored by him, it's the first time I saw someone becoming crazy like that on BHW... and there are really some social cases, but he is on another level.
 

bartosimpsonio

Jr. Executive VIP
Jr. VIP
Joined
Mar 21, 2013
Messages
20,601
Reaction score
25,007
Website
www.theonion.com
Steve walks warily down the street
With his brim pulled way down low
Ain't no sound but the sound of his feet
Machine guns ready to go

Are you ready, hey, are you ready for this?
Are you hanging on the edge of your seat?
Out of the doorway the bullets rip
To the sound of the beat, yeah

Another one bites the dust
Another one bites the dust
 

paydette

Jr. VIP
Jr. VIP
Joined
Dec 12, 2018
Messages
764
Reaction score
898
HAHAHA tested vaccines. Good one. They tested it for a whole week :)
Those super pro-waxers have 2 things in common. They are supper aggressive and as someone mentioned above, have 0 critical thought. They have no idea whats happening and they so blindly believe everything they have been told. I really feel sorry for. So, take your vaccine regulary(who knows how many times in the future you'll have to), and you are safe, right?

I've noticed this too. Why are they so aggressive? It's like "I don't want to get it - that has little effect on you... if the vaccine works, then you're protected no matter what I do. If it doesn't work, me not getting it makes no difference".

I wasn't wearing a mask in a storage facility and some numbnuts entered my unit, took off his mask and aggressively condemned me for not wearing a mask. It was the strangest exchange ever.... and the moment I truly realised that people are complete imbeciles. We need religion back in society... these people need something else to be dogmatic about.

The sad part is going to come when, in 6 months, they are told that the virus has mutated and that the vaccine is no longer effective. Some vaccine manufacturers are already saying that the vaccine is only effective for 6 months even without mutations.... I wonder what will happen when vaccine takers finally realise that this isn't even a vaccine but a protein modifier.
 

paydette

Jr. VIP
Jr. VIP
Joined
Dec 12, 2018
Messages
764
Reaction score
898
Steve walks warily down the street
With his brim pulled way down low
Ain't no sound but the sound of his feet
Machine guns ready to go

Are you ready, hey, are you ready for this?
Are you hanging on the edge of your seat?
Out of the doorway the bullets rip
To the sound of the beat, yeah

Another one bites the dust
Another one bites the dust

99.4% of people who get the vaccine enough to even notice survive. I'll take my chances. Besides, we have been told ad nauseum that there are too many people in the world. I wish this virus was more effective at culling the human race. Where it fails, the vaccine may succeed.
 

VSYNC

Elite Member
Joined
Nov 20, 2019
Messages
3,190
Reaction score
8,738
Website
www.staggeringbeauty.com
Steve walks warily down the street
With his brim pulled way down low
Ain't no sound but the sound of his feet
Machine guns ready to go

Are you ready, hey, are you ready for this?
Are you hanging on the edge of your seat?
Out of the doorway the bullets rip
To the sound of the beat, yeah

Another one bites the dust
Another one bites the dust
Bart going to gun down antivaxxers haha

If you ever unblock me and read this bud, we get the message... You're super tough.

Damn.. first time I've seen people on this level of indoctrination tbh.

Solid logic: people who don't get vaccine kill people and that is bad, so I will kill those people and that will be good :confused:
 

Stuffedegg

Jr. VIP
Jr. VIP
Joined
Apr 8, 2019
Messages
660
Reaction score
857
Bart going to gun down antivaxxers haha

Bart if you ever read this, we get the message mate. You're super tough. Post a photo sometime, would be a good laugh no doubt.
Maybe his vaccine has given him high blood pressure. Imagine the irony...
 

VSYNC

Elite Member
Joined
Nov 20, 2019
Messages
3,190
Reaction score
8,738
Website
www.staggeringbeauty.com
Maybe his vaccine has given him high blood pressure. Imagine the irony...
I hope this is some kind of performance art man, seriously. If not, El Barto legit has fucking screws missing.

Someone needs to take his tv and computer away from him and detox him from all forms of information for a while... he clearly can't take it.
 

b1step-ahead

Elite Member
Joined
Nov 15, 2010
Messages
1,646
Reaction score
954
the only thing we really know is... to buy semrush stock right now! semr

I personally got the J&J vaccine - it knocked me on my ass for a day. I was going to wait as a lot of people but I've heard more and more reports - some by people that I know that survived covid and had lingering issues. In some cases - strokes from their blood being to thick - this was a while back so they prob didn't take the vaccine.
But we all have a choice to make. Do your own research and go with your gut.. kind of like SEO.
 
Status
Not open for further replies.
Top