1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

BHW works! I'm making money now :) Yahoo A/CB/AC :D

Discussion in 'BlackHat Lounge' started by flow, Nov 14, 2008.

  1. flow

    flow Regular Member

    Joined:
    Oct 3, 2008
    Messages:
    356
    Likes Received:
    111
    Woo! OK so I set up a Clickbank campaign selling an expensive e-book LOL and out of something like 15 hits I made a sale already! I think it's just a really clever way to sell it and no I'm not giving it away LOL..

    But shit, 15 hits and one sale already?! That's ridiculous! Not even black hat! I can't wait to see what happens when my traffic increases :D

    I will say all I did was make a clever blog that was NOT full of sales copy and advertisement-looking and promoted it with Yahoo Answers giving quality answers about the niche. A little tip I found is that you should go back through your answers and if they are still in voting (ie the questioner hasn't come back) then vote for yourself (you can!) and you'll get best answer!-- I've got 373 points from 31 answers (20 are best answer).

    The strange thing is, I kind of gave up on answering because I wanted to automate it with that YA program but I haven't bought a PC yet... so that was like four weeks ago, and I got my sale just 5 days ago. I wish I knew exactly which question got me it, but yahoo answers changes the referrer.

    Once I make some more money I will surely share my sales technique and give my piece back to this wonderful place.

    The other way I'm making money is with AC automation :D I've got my minions rewriting as we speak, and I'm hiring submitters right now! I won't go into details but I'm making at least 1.50 per article and soon enough I'll be submitting around 30 a day.


    So to all you newbies out there, get the fuck off BHW and start makin' shit happen! YOU are the BUDDHA, so STOP reading about it and REALIZE IT.
     
    • Thanks Thanks x 1
  2. shaqsquash

    shaqsquash Jr. VIP Jr. VIP Premium Member

    Joined:
    Nov 17, 2007
    Messages:
    328
    Likes Received:
    1,916
    Home Page:
    Nice, 1.50 per article and 30 a day? $45 a day profit doing nothing. Not bad bro. Good job and keep being creative.
     
    • Thanks Thanks x 2
  3. flow

    flow Regular Member

    Joined:
    Oct 3, 2008
    Messages:
    356
    Likes Received:
    111
    Thanks shaqsquash-- you were the one to originally spark my interest in AC so props!!!
     
  4. nicesurf

    nicesurf BANNED BANNED

    Joined:
    Apr 21, 2008
    Messages:
    50
    Likes Received:
    1
    What works for you doesn't mean work for others..ha..ha,,
     
  5. flow

    flow Regular Member

    Joined:
    Oct 3, 2008
    Messages:
    356
    Likes Received:
    111
    Maybe in real life but this is black hat world LOL... I mean shit, anyone can follow the AC teq....
     
  6. flow

    flow Regular Member

    Joined:
    Oct 3, 2008
    Messages:
    356
    Likes Received:
    111
    I'm going to knock on wood. Shit always goes down in the beginning. Just gotta pick up the pieces and push back. I'm preparing already lol
     
  7. tranquil2me

    tranquil2me Newbie

    Joined:
    Sep 18, 2008
    Messages:
    36
    Likes Received:
    31
    wtf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
     
  8. rightbeginni

    rightbeginni Registered Member

    Joined:
    Oct 5, 2008
    Messages:
    93
    Likes Received:
    18
    thank you for the information and wish you good luck.
     
  9. flow

    flow Regular Member

    Joined:
    Oct 3, 2008
    Messages:
    356
    Likes Received:
    111
    tranquil2me, PC can have a few meanings.. I meant it as a windows machine. I'm running Mac.

    Thanks for the wishes rightbeginni.
     
  10. hell0

    hell0 BANNED BANNED

    Joined:
    Aug 6, 2008
    Messages:
    202
    Likes Received:
    111
    15 hits and one sale..could be luck...wait till you get 1000 hits then see if you are making good sales
     
  11. flow

    flow Regular Member

    Joined:
    Oct 3, 2008
    Messages:
    356
    Likes Received:
    111
    Yeaaaaaa, that's very true of course. Could just be an anomaly. We'll see :D
     
  12. tranquil2me

    tranquil2me Newbie

    Joined:
    Sep 18, 2008
    Messages:
    36
    Likes Received:
    31
    Fair enough. Are macs crap or what?
     
  13. flow

    flow Regular Member

    Joined:
    Oct 3, 2008
    Messages:
    356
    Likes Received:
    111
    Hey tranq.. macs aren't crap-- the new Macs all use Intel chips.. it's just that most if not all Blackhat programs are coded for Windows and not Mac OS.
     
  14. The Scarlet Pimp

    The Scarlet Pimp Senior Member

    Joined:
    Apr 2, 2008
    Messages:
    868
    Likes Received:
    3,291
    Occupation:
    Chair moistener.
    Location:
    Cyberspace
    the biggest complaint about macs is the damn mouse!
    personally, i don't mind it. :D

    macs can also emulate the pc, now that they run on intel chips.
    outside of viruses, there isn't much reason to use a mac.