Because Of BHW...

Discussion in 'BlackHat Lounge' started by FreeTheTV, Aug 30, 2009.

  1. FreeTheTV

    FreeTheTV BANNED BANNED

    Joined:
    Mar 1, 2009
    Messages:
    561
    Likes Received:
    1,198
    [​IMG]
     
    • Thanks Thanks x 21
  2. Sliv3r

    Sliv3r Power Member

    Joined:
    Jul 1, 2009
    Messages:
    632
    Likes Received:
    259
    Occupation:
    VP at Blackfox Inc
    Location:
    Mordor
    Home Page:
    lol nice hand writing :D...
    BHW forever ....creative :)
    Congrats on ur success...
     
  3. MrCatana

    MrCatana BANNED BANNED

    Joined:
    Mar 6, 2009
    Messages:
    200
    Likes Received:
    48
    You are the shit man.

    RESPECT.

    :1:
     
  4. Sliv3r

    Sliv3r Power Member

    Joined:
    Jul 1, 2009
    Messages:
    632
    Likes Received:
    259
    Occupation:
    VP at Blackfox Inc
    Location:
    Mordor
    Home Page:
    LMAO...What The hell was that ?...hahaha
    I am confused :Eyecrazy:
     
  5. Trueblood

    Trueblood Regular Member

    Joined:
    Aug 6, 2009
    Messages:
    413
    Likes Received:
    402
    Occupation:
    Whore & CEO
    Location:
    Corolla, NC_______________________________________
    Much respect :) Are you paying your tuition too?
     
  6. FreeTheTV

    FreeTheTV BANNED BANNED

    Joined:
    Mar 1, 2009
    Messages:
    561
    Likes Received:
    1,198
    I have academic scholarships for most of it (I did well in high school, that place was MINE). But Blackhat pays for about 45% of the room and board.
     
  7. MrCatana

    MrCatana BANNED BANNED

    Joined:
    Mar 6, 2009
    Messages:
    200
    Likes Received:
    48
    the shit = good thing (in this case)

    english is a very complex language.
     
  8. Sliv3r

    Sliv3r Power Member

    Joined:
    Jul 1, 2009
    Messages:
    632
    Likes Received:
    259
    Occupation:
    VP at Blackfox Inc
    Location:
    Mordor
    Home Page:
    yeah internet is revolving...But if u will stick with just 1 method...then u will not earn in the future...so the point is...try different things......and be an expert in everything...
    in that way there is no chance that u will not be successful in the upcoming years. as well.. ;)
     
  9. Sliv3r

    Sliv3r Power Member

    Joined:
    Jul 1, 2009
    Messages:
    632
    Likes Received:
    259
    Occupation:
    VP at Blackfox Inc
    Location:
    Mordor
    Home Page:
    lol... no doubt how u r getting so much Rep here... ;)
    lol
     
  10. ukescuba

    ukescuba Senior Member

    Joined:
    Feb 24, 2008
    Messages:
    994
    Likes Received:
    635
    Occupation:
    Mobile Marketer & QR Code Junkie
    Location:
    San Antonio, TX
    Congrats and good luck!
     
  11. MoGreen

    MoGreen Regular Member

    Joined:
    Mar 28, 2009
    Messages:
    287
    Likes Received:
    27
    Location:
    USA
    Damn!...lost one more to the dark side

    Why can't you all just go to college and graduate to get a respectable job as a professor/school teacher?
     
  12. forgetyou

    forgetyou Junior Member

    Joined:
    Nov 7, 2008
    Messages:
    198
    Likes Received:
    44
    excellent stuff!!!
    Congratulations!
    I don't want to sound like your dad but stay in school! it's worth it on so many levels.
     
  13. Silencer

    Silencer Senior Member

    Joined:
    Dec 14, 2008
    Messages:
    1,149
    Likes Received:
    1,641
    Nice man, love how you took the painstaking effort to write it out :p

    I will be for now minoring business when I go to University :D
     
  14. FreeTheTV

    FreeTheTV BANNED BANNED

    Joined:
    Mar 1, 2009
    Messages:
    561
    Likes Received:
    1,198
    Oh, don't worry guys, I'll still be here just as much. This is a notice that BHW caused me to change my major. You'll still get plenty of FreeTheTV to make your day better :)
     
  15. Sliv3r

    Sliv3r Power Member

    Joined:
    Jul 1, 2009
    Messages:
    632
    Likes Received:
    259
    Occupation:
    VP at Blackfox Inc
    Location:
    Mordor
    Home Page:
    Damn i want to finish my elect engineering ...
    coz i want to start IM... ..as a full time business..
    but yeah my Degree will be protecting my back...just in case :)
     
  16. cooolr

    cooolr Junior Member

    Joined:
    Jan 23, 2009
    Messages:
    116
    Likes Received:
    35
    The people that needed this forum to get the idea of earning money themselves and not work for a boss all their life. And the ones that needed information from this website to make money themselves.

    Are all losers. And worthless 9-5 jobbers.

    Common where is the entrepreneur in you?
     
    Last edited: Aug 30, 2009
  17. Total Noob

    Total Noob Jr. Executive VIP Jr. VIP Premium Member

    Joined:
    May 10, 2009
    Messages:
    2,129
    Likes Received:
    2,004
    Location:
    Florida
    nice job TV, good luck in the future.
     
    Last edited: Aug 30, 2009
  18. cooolr

    cooolr Junior Member

    Joined:
    Jan 23, 2009
    Messages:
    116
    Likes Received:
    35
    When the fuck did I say I was?
    It's just so stupid. And people read posts about spamming craigslist and go on doing that all their life.

    And btw. I'm never on here. I just came to post this:

    http://www.blackhatworld.com/blackh...buffet-advertising-companies-his-website.html

    Because I follow some billionaires. Not him though.
     
    Last edited: Aug 30, 2009
  19. blackmagiquellc

    blackmagiquellc BANNED BANNED

    Joined:
    Oct 30, 2008
    Messages:
    751
    Likes Received:
    739
    great job mate

    I changed my major as well - from medical research to mathematics (PH.D) and computer engineering with a minor in business

    I was ranked in the top 20 S.A.T. and A.C.T. scores in the nation but I chose to stay in state
    keep us updated
     
  20. Total Noob

    Total Noob Jr. Executive VIP Jr. VIP Premium Member

    Joined:
    May 10, 2009
    Messages:
    2,129
    Likes Received:
    2,004
    Location:
    Florida
    Also, make sure you don't do bad stuff.
     
    Last edited: Aug 30, 2009