1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.
  2. Hey Guest Last month we upgraded BlackHatWorld.com to a new platform - . If you notice anything that requires attention please start a new thread here.
    Dismiss Notice

The best sales page ive ever seen. check this....

Discussion in 'BlackHat Lounge' started by cpaaddict, Apr 14, 2008.

  1. cpaaddict

    cpaaddict Supreme Member

    Joined:
    Apr 6, 2007
    Messages:
    1,309
    Likes Received:
    906
    Location:
    UK - Bristol
    check this out guys. one of the best sales pages ive seen ever..

    product looks cool to lol

    click here
     
    • Thanks Thanks x 3
  2. WizGizmo

    WizGizmo Super Moderator Staff Member Premium Member

    Joined:
    Mar 28, 2008
    Messages:
    3,723
    Likes Received:
    55,275
    You are absolutely right! The best page ever! Thanks for the link:)
     
  3. Diabolik1

    Diabolik1 Guest

    It's absolute crap, nothing new.
     
  4. cpaaddict

    cpaaddict Supreme Member

    Joined:
    Apr 6, 2007
    Messages:
    1,309
    Likes Received:
    906
    Location:
    UK - Bristol
    just for the record. we was infact being sarcastic
     
  5. acrimon

    acrimon Newbie

    Joined:
    Mar 27, 2008
    Messages:
    41
    Likes Received:
    4
    best $7 I ever spent.
     
  6. KeijoKala

    KeijoKala Jr. VIP Jr. VIP Premium Member

    Joined:
    Jan 16, 2008
    Messages:
    568
    Likes Received:
    120
    If you really bought it can you share it :p ?
     
  7. acrimon

    acrimon Newbie

    Joined:
    Mar 27, 2008
    Messages:
    41
    Likes Received:
    4
    I wouldn't want to do that to Dan lol
     
  8. cpaaddict

    cpaaddict Supreme Member

    Joined:
    Apr 6, 2007
    Messages:
    1,309
    Likes Received:
    906
    Location:
    UK - Bristol
    haha its not my product lol.. if u bought then yeh let us know wot its like lol
     
  9. KeijoKala

    KeijoKala Jr. VIP Jr. VIP Premium Member

    Joined:
    Jan 16, 2008
    Messages:
    568
    Likes Received:
    120
    ooo is it Dan's product? I don't think so...
     
  10. Diabolik1

    Diabolik1 Guest

    Someone might not understand that because you gave no hint of sarcasm and may actually buy that piece of shit and you'll look even dumber than you already do.

    Code:
    http://www.youreapoorloser.com/thank_you_customer_243530987.htm
     
  11. cpaaddict

    cpaaddict Supreme Member

    Joined:
    Apr 6, 2007
    Messages:
    1,309
    Likes Received:
    906
    Location:
    UK - Bristol
    diabolik. take a chill pill for fucksake and why slate me.. your the one looking stupid by slating me..

    get a life amigo
     
  12. KeijoKala

    KeijoKala Jr. VIP Jr. VIP Premium Member

    Joined:
    Jan 16, 2008
    Messages:
    568
    Likes Received:
    120
    LOL LOL product it self is allmost as funny as sales page :grin1:
     
  13. acrimon

    acrimon Newbie

    Joined:
    Mar 27, 2008
    Messages:
    41
    Likes Received:
    4
    *hangs his head low* what a kick in the balls. I just wasted $7

    *vomits a little bit in his mouth, then literally swallows his pride and gets back to work*
     
  14. Diabolik1

    Diabolik1 Guest

    I don't think so. Just because you think more of yourself than everyone else does not make it so. When I call a spade a spade, it doesn't make me look stupid. The proof is in what you wrote.

    BTW, it's "you're" which is a contraction of "you are", not "your".

    As in: You're the one looking stupid for trying to be a smart ass.

     
  15. stewmath

    stewmath Jr. VIP Jr. VIP Premium Member

    Joined:
    Jan 20, 2008
    Messages:
    197
    Likes Received:
    25
    Occupation:
    Web Developer
    Location:
    Lichfield, uk
    Home Page:
    all i can say is 5 words!

    What A Load of Rubbish
     
  16. richjerk85

    richjerk85 Junior Member

    Joined:
    Mar 9, 2008
    Messages:
    127
    Likes Received:
    210
    Occupation:
    Full Time CPA Marketer
    Location:
    Singapore
    Home Page:
    haha this is a funny website. Is this sales page mocking at all the Gurus out there?
     
  17. izm

    izm Regular Member

    Joined:
    Feb 7, 2008
    Messages:
    474
    Likes Received:
    230
    lmao this is great
     
  18. Florida Dish

    Florida Dish Newbie

    Joined:
    Mar 24, 2008
    Messages:
    12
    Likes Received:
    3
    Occupation:
    Sales
    Location:
    Florida
    Thanks for starting my day off with a laugh! It has been noted this is a joke.

    I feel sorry for those that can't see the humor. Loosen up.
     
  19. bluey

    bluey Registered Member Premium Member

    Joined:
    Mar 3, 2008
    Messages:
    70
    Likes Received:
    40
    This might suck as a product but I wouldn't mind betting this junk will sell like hot cakes as I bet you were curious enough to want to know what this loser was doing.

    Well at $7 most people will go what the heck it's only $7 and everyone will pass this losers page on to other to show how crap it is.

    Making yet more sales!

    I is a very clever way at building a list of marketers every one who thinks they can do better.

    It also sets it up nicely for a GURU knocking in the future ... I made X with the crappiest website in the world.

    Just out of curiosity this wasn't made on April 1st was it?

    I suspect this page converts really well it's so bloody bad you just want to know what this JERK is up to well admit it you did didn't you?

    It's a bit like when we pass on funny or crappy videos it works like crazy
     
  20. bluey

    bluey Registered Member Premium Member

    Joined:
    Mar 3, 2008
    Messages:
    70
    Likes Received:
    40
    Just noticed this is the Rich Jerks website told you it would work!